زمین خوردن جو بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو

© REUTERS / Kevin Lamarqueزمین خوردن بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو
زمین خوردن بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
در شبکه های اجتماعی ویدئویی دست به دست می شود که رئیس جمهور آمریکا چند بار روی پله های هواپیما زمین می خورد.

به گزارش اسپوتنیک، پای رئیس‌جمهور آمریکا هنگام بالا رفتن از هواپیمای شماره یک آمریکا لغزید و او سه بار زمین خورد تا شائبه‌ها درباره عدم سلامت او قوت بگیرند.

در یک ویدئویی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شد، دیده می شود که بایدن سه بار متواتر در حین بالا رفتن از پله های هواپیما زمین خورده و در نهایت برخاست و بدون كمک گرفتن وارد هواپيما شد.

کاربران شبکه های اجتماعی  در رابطه به این اتفاق از دادن کامنت های جالب دریغ نکردند و برخی حتا لغزیدن رئیس جمهور را به شوخی با دسیسه های دونالد ترامپ رئیس دولت سابق پیوند دادند.

برخی حتا معتقد بودند که شخص دیگری به جز رهبر روسیه در پشت این حادثه نیست. حتی یک نفر عروسک وودو را روی تصویر رئیس جمهور روسیه که می خندد، کشیده است. یکی از کاربران توییتر با انتشار عکسی از رهبر خندان روسیه نوشت: "پوتین برای او آرزوی سلامتی کرد. او دو بار سقوط کرد."

حادثه پیش آمده برای بایدن از نظر پسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نیز دور نماند که شک دارد بایدن به دلیل وزش شدید باد سه بار روی پله هواپیمای ریاست جمهوری متوقف شود.

 جو بایدن مسن‌ترین رئیس جمهوری است که آمریکا تاکنون داشته است. با توجه به شرایط سنی جو بایدن کارشناسان پیش بینی کرده بودند بر عهده گرفتن این مسئولیت می‌تواند او را با مشکلاتی روبرو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала