کرملین غرب را به دست داشتن در حمله تروریستی به پل کریمه متهم کرد

© Sputnik / Dmitry Makeev /  مراجعه به بانک تصاویر Перекрытие движения на Крымском мосту
Перекрытие движения на Крымском мосту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری، غرب را به دست داشتن در حمله تروریستی به پل کریمه متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در مورد دخالت احتمالی غرب در حمله تروریستی به پل کریمه گفت: کرملین از "عمق" هماهنگی رژیم کی‌یف با واشنگتن و تعدادی پایتخت های اروپایی آگاه است. ، بنابراین هیچ "توهم" در مورد وجود ندارد.
به پسکوف گفت: ما به خوبی می دانیم که هماهنگی رژیم کی یف و واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی و همچنین ائتلاف آتلانتیک شمالی چقدر عمیق است. ما به خوبی می دانیم که چقدر اطلاعات از اتحاد آتلانتیک شمالی و واشنگتن به کی‌یف به صورت دائمی، می رسد، بنابراین ما در مورد توهم نداریم.
پیش از این، سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه، روز دوشنبه از توقف تردد در پل کریمه به دلیل شرایط اضطراری در منطقه پشتیبانی 145 از قلمرو کراسنودار خبر داد. آکسیونوف از ساکنان کریمه و مهمانان شبه جزیره خواست تا از تردد از طریق پل کریمه خودداری کنند و مسیر جایگزین را از طریق مناطق جدید انتخاب کنند. به گفته ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود، بر اثر این حادثه دو نفر از ساکنان این منطقه که یک زن و یک مرد بودند کشته و دختر خردسال آنها مجروح شد. اطلاعات مربوط به دو کشته توسط وزارت بهداشت منطقه کراسنودار تایید شده است.
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی بر پل کریمه
همانطور که ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه نیز به نوبه خود گفت، حمله به پل کریمه توسط رژیم کی‌یف انجام شده است، تصمیم برای حمله توسط مقامات و ارتش اوکراین با مشارکت ایالات متحده و سرویس های اطلاعاتی بریتانیا گرفته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала