واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی بر پل کریمه

© Sputnik / Vitaliy BelousovЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه: رژیم کی یف تروریستی است و همه نشانه های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین المللی را در خود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: حمله به پل کریمه توسط رژیم کی‌یف انجام شد، تصمیم برای حمله توسط مقامات و ارتش اوکراین و با مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس گرفته شد.
زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: "حمله امروز به پل کریمه توسط رژیم کی‌یف انجام شد. این رژیم تروریستی است و همه نشانه های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین المللی را دارد."
وی افزود که تصمیمات توسط مقامات و ارتش اوکراین با مشارکت مستقیم آژانس های اطلاعاتی و سیاستمداران آمریکایی و بریتانیایی اتخاذ می شود.
این دیپلمات تاکید کرد که ایالات متحده و بریتانیا "رهبری ساختار دولتی تروریستی را اعمال می کنند."
Место ЧП на Крымском мосту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
کلوپ ویدیو
حمله تروریستی بر پل کریمه توسط قایق بدون سرنشین مسلح اوکراینی انجام شده بود + ویدیو
پیش از این، سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه، روز دوشنبه از توقف تردد در پل کریمه به دلیل شرایط اضطراری در منطقه پشتیبانی 145 از قلمرو کراسنودار خبر داد. آکسیونوف از ساکنان کریمه و مهمانان شبه جزیره خواست تا از تردد از طریق پل کریمه خودداری کنند و مسیر جایگزین را از طریق مناطق جدید انتخاب کنند. به گفته ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود، بر اثر این حادثه دو نفر از ساکنان این منطقه که یک زن و یک مرد بودند کشته و دختر خردسال آنها مجروح شد. اطلاعات مربوط به دو کشته توسط وزارت بهداشت منطقه کراسنودار تایید شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала