سخنرانی پوتین در مورد حمله تروریستی به پل کریمه

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
پوتین امروز بعد از حادثه که در پل کریمه صورت گرفت، گفت: من شک ندارم که همه شرایط اضطراری در پل کریمه برقرار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان نشست بررسی عملیات تروریستی به پل کریمه اعلام کرد، به دلیل حملات تروریستی به پل کریمه یک کودک بی پدر و مادر شد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در جریان نشستی در خصوص عملیات تروریستی بامداد روز دوشنبه پل کریمه گفت:" بامداد امروز یک اقدام تروریستی دیگر روی پل کریمه انجام شد. در نتیجه این حمله غیرنظامیان کشته شدند. کودکی مجروح شد و پدر و مادر خود را از دست داد. این خانواده از منطقه بلگورود به کریمه می رفتند".
Президент РФ В. Путин принял участие в международном форуме #МыВместе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
پوتین از پل کریمه نظارت کرد + ویدیو
وی ادامه داد:" من هم از رئیس این منطقه و هم از طریق مقامات فدرال می خواهم که تمام کمک های لازم را به دختر آسیب دیده، بستگان او ارائه دهند و این موضوع را تحت کنترل ویژه قرار دهند".
رئیس جمهور روسیه گفت:" با توجه به آنکه این دومین حمله تروریستی بر روی پل کریمه بود، من منتظر پیشنهادات برای بهبود امنیت این مرکز حمل و نقلی استراتژیک و مهم هستم. امروز صبح در این مورد مفصل با همکاران صحبت کردیم".
پوتین ادامه داد:" دستورالعمل های لازم به سازمان امنیت فدرال روسیه و کمیته تحقیقات داده شد تا جزئیات حمله تروریستی در پل کریمه را بررسی کنند، مطمئن هستم که تمام جزییات مربوط به این حمله تروریستی مشخص خواهد شد".
آتش گرفتن مخزن سوخت روی پل کریمه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
حمله به پل کریمه بخشی از اهداف قوای مسلح اوکراین می باشد
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: " اکنون مهم است که همه حمایت های ممکن از افرادی که به دلیل مسدود شدن تردد روی پل، در شرایط سختی قرار می گیرند، ارائه شود. این موضوع هم برای مسافران قطارهای تاخیری و هم برای رانندگان در مسیر صدق می کند".
آنچه رخ داد یکی دیگر از اقدامات تروریستی رژیم کیف است، این جنایت بی معنی است، زیرا پل کریمه برای مدت طولانی برای حمل و نقل نظامی استفاده نمی شود - پوتین
البته، پاسخ روسیه به حمله تروریستی خواهد بود، وزارت دفاع روسیه در حال آماده سازی پیشنهادات مناسب است - پوتین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала