حمله به پل کریمه بخشی از اهداف قوای مسلح اوکراین می باشد

© RTآتش گرفتن مخزن سوخت روی پل کریمه
آتش گرفتن مخزن سوخت روی پل کریمه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
Ammar Kanah مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و پیش بینی سیاسی سواستوپل، در مورد حمله به پل کریمه در اسپوتنیک اظهار داشت گفت که حمله به پل کریمه بخشی از تعرض متقابل نافرجام قوای مسلح اوکراین می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، وی اظهار داشت که نخست از همه می توان گفت که این حمله قابل انتظار بود، این بخشی از تعرض متقابل قوای مسلح اوکراین است که به سرعت در حال از دست دادن است. ثانیاً، این نتیجه اجلاس نافرجام ناتو در ویلنیوس بود. هدف از این حمله تحریک، تضعیف روحیه روس ها و رهبری روسیه است، زیرا مشخص است که پل کریمه شبه جزیره را به روسیه قاره متصل می کند. این به وضوح یک اقدام تروریستی بین المللی است که فعلاً، در تابستان، زمانی که پل مملو از ماشین است، صورت گرفته است.
Место ЧП на Крымском мосту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
اوکراین مسئولیت حمله تروریستی بر پل کریمه را بر عهده گرفت
قابل ذکر است که پس از اولین حمله به پل در اکتوبر سال گذشته، روسیه قاطعانه به چنین اقدامات رژیم کیف پاسخ داد و تعدادی از تأسیسات نظامی اوکراین را هدف قرار داد. مسکو این بار نیز ساکت نخواهد ماند، می توان انتظار حذف مراکز تصمیم گیری اوکراینی یا حداقل سایر امکانات نظامی از جمله مراکز ارتباطی را داشت.
البته که واکنش غرب دوگانه است. اوکراین به غیرنظامیان حمله کرد، اما حتی یک کشور غربی نیز مانند پاییز گذشته اقدامات آن را محکوم نکرد. بنابراین، برای اولین بار، همه دست داشتن رژیم کیف در این حملات را انکار کردند، اما بعدا، آنا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین رسما اعلام کرد که این قوای مسلح اوکراین بودند که به پل حمله کردند. و حتی پس از آن هیچ کس کیف را محکوم نکرد.
همچنین مقصر غرب و به ویژه ایالات متحده است که از اقدامات جنایتکارانه اوکراین حمایت می کند. این شامل تامین مهمات خوشه ای نیز می شود. واشنگتن آماده است برای رسیدن به هدف استراتژیک خود - شکست روسیه - همه چیز و همه را قربانی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала