از حمله تروریستی بر پل کریمه، جامعه جهانی باید به جنایت های کیف پاسخ دهد

© Sputnik / Dmitry Makeev /  مراجعه به بانک تصاویر Перекрытие движения на Крымском мосту
Перекрытие движения на Крымском мосту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
وزارت امور خارجه درباره حمله تروریستی: روسیه امیدوار است که جامعه جهانی جنایت کیف را ارزیابی کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که روسیه حمله تروریستی به پل کریمه را به شدت محکوم می کند و امیدوار است که جامعه بین المللی ارزیابی مناسبی از جنایت کیف ارائه دهد.
کمیته ملی مبارزه با تروریزم گزارش داد که کیف شب دوشنبه با دو پهپاد سطحی به پل کریمه حمله تروریستی را انجام داد، بخش جاده این پل آسیب دید، دو بزرگسال کشته و یک کودک زخمی شد. مقامات کریمه و کوبان از ساکنان و سیاحین می خواهند که حمل و نقل از طریق پل کریمه خودداری کنند و مسیر جایگزین را از طریق مناطق جدید انتخاب کنند. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه با تحریک دوسیه جنایی، افرادی را که در حمله تروریستی به پل کریمه در اوکراین دست داشتند، شناسایی می کند.
Движение легковых автомобилей и автобусов по Крымскому мосту возобновлено с прохождением полной процедуры осмотра и осуществляется со стороны Керчи в сторону Тамани в реверсивном режиме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
کلوپ ویدیو
حمله اوکراین به پل کریمه؛ تازه ترین گزارش ها + عکس و ویدیو
در این پیام که در وب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: ما انتظار داریم که جامعه بین المللی و ساختارهای تخصصی چندجانبه یکپارچگی خود را نشان دهند و ارزیابی مناسب از جنایت بعدی مقامات اوکراینی ارائه دهند.
این وزارت افزود: "وزارت خارجه روسیه حمله تروریستی به پل کریمه را که یک تأسیسات صرفا غیرنظامی است، به شدت محکوم می‌کند".

تاکید شده است که "همه تلاش ها برای ایجاد اختلال در ارتباطات حمل و نقل با شبه جزیره و جدا کردن کریمه از بقیه روسیه، بدیهی است که غیرممکن می باشد."

وزارت خارجه روسیه افزود، اگر ثابت گردد که دستگاه پهپاد تحت بحری به پل حمله کرده باشد و همچنین نقش کشورهای غربی در برنامه ریزی، حمایت مالی و اجرای این عملیات افشا شود، این امر مؤید همدستی آنها در فعالیت های تروریستی رژیم کیف خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала