کلوپ ویدیو

حمله اوکراین به پل کریمه؛ تازه ترین گزارش ها + عکس و ویدیو

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Движение легковых автомобилей и автобусов по Крымскому мосту возобновлено с прохождением полной процедуры осмотра и осуществляется со стороны Керчи в сторону Тамани в реверсивном режиме
Движение легковых автомобилей и автобусов по Крымскому мосту возобновлено с прохождением полной процедуры осмотра и осуществляется со стороны Керчи в сторону Тамани в реверсивном режиме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
سرگئی آکسنوف، رئیس منطقه کریمه صبح امروز هشدار داد که به دلیل وقوع حادثه، تردد روی پل به طور موقت متوقف شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی کوبان به نقل از وزارت بهداشت منطقه کراسنودار در کانال تلگرامی گزارش می دهد که در جریان اضطراری بر روی پل کریمه، دو نفر جان خود را از دست دادند.
وزارت بهداشت منطقه کراسنودار گزارش داد که دو نفر بر اثر یک حادثه اضطراری بر روی پل کریمه جان خود را از دست دادند. یک دختر خردسال نیز مجروح شد.
پیش از این، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود گفته بود که در این حادثه یک دختر زخمی شده و پدر و مادرش جان باخته اند. طبق اطلاعات اولیه این خانواده از باشندگان این منطقه بودند. گلادکوف به رئیس ناحیه نوووسکلسکی، آندری گریدنف، دستور داد تا با بستگان کودک تماس بگیرد و افزود که مقامات تمام کمک های لازم را ارائه خواهند کرد.
سرگئی آکسنوف، رئیس این منطقه صبح روز دوشنبه از توقف تردد در پل کریمه به دلیل وضعیت اضطراری در منطقه پشتیبانی 145 از منطقه کراسنودار خبر داد. وی توصیه کرد از تردد روی پل خودداری و سایر مسیرها را انتخاب کنند. آکسیونوف همچنین از همه خواست آرامش خود را حفظ کنند و اطلاعات را فقط از منابع مورد اعتماد دریافت کنند.
او بعداً اضافه کرد که ترافیک ریلی قبل از ساعت 9 صبح از سر گرفته خواهد شد و آکسیونوف قول داد تا در همان ساعت اطلاعات مربوط به عملکرد خدمات کشتی را ارائه دهد.
به گفته اولگ کریوچکوف، مشاور رئیس کریمه، مقامات حرکت گردشگران را در مسیری جایگزین سازماندهی کرده‌اند و پست‌های بازرسی آرمیانسک، جانکوی و پریکوپ به طور عادی کار می‌کنند.
وزارت ترانسپورت نیز به نوبه خود اطلاعات مربوط به خسارت به تکیه گاه های پل را تکذیب کرد و تاکید کرد که تنها بستر سرک آسیب دیده است.
ستاد مرکزی منطقه کراسنودار تصریح کرد که ترافیک ایجاد شده در ورودی پل بسیار کاهش یافته و به سه کیلومتر می رسد.
گروه ویژه ای از کمیته تحقیق برای بررسی پرونده های مهم عازم محل شدند.
مشخص شده است که، امشب رژیم تروریستی کی‌یف مرتکب جنایت جدیدی شد، آنها به پل کریمه حمله کردند. در کی‌یف نمی‌توانستند بدانند که بخش گذرگاه موتر ها منحصراً غیرنظامی است. اما این هرگز تروریست ها را متوقف نکرد و در آینده نیز متوقف نخواهد شد.
تنها راهی که می توان آنها را از این گونه حملات باز داشت این است که آنها را از این توانایی فزیکی محروم کرد. برعلاوه آنها را از قصاص این گونه حملات بی بهره نگذاشت.
در تازه ترین گزارش کمیته ملی مبارزه با تروریسم اعلام کرد پل کریمه شب گذشته مورد حمله دو قایق بدون سرنشین اوکراینی هدف حمله تروریستی قرار گرفت.
در این بیانیه این کمیته آمده است: "در ساعت 03:05 به وقت محلی دو قایق بدون سرنشین اوکراینی به پل کریمه حمله کردند که در نتیجه یک اقدام تروریستی، قطعه جاده پل کریمه آسیب دید که دو بزرگسال کشته و یک کودک مجروح شد."
در ویدیو زیر آخرین تصاویر از وضعیت چل کریمه را مشاهده می کنید.
ترافیک ریلی از ساعت 9 صبح از سر گرفته شد و آکسیونوف قول داد تا اطلاعات مربوط به عملکرد خدمات کشتیرانی را ارائه دهد.
واکنش ها در باره این حمله تروریستی توسط رژیم اوکراین را به صورت خلاصه قرار ذیل می باشد:
وزارت خارجه روسیه در واکنش یه حمله امروز به پل کریمه توسط رژیم کیف انجام شد می گوید این رژیم تروریستی است و تمام ویژگی های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین المللی را دارد. تصمیمات توسط مقامات و ارتش اوکراین با مشارکت مستقیم سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و سیاستمداران اتخاذ می شود. امریکا و انگلیس مسئول ساختار دولت تروریستی هستند.
سرویس امنیتی اوکراین مسئولیت این حمله را عهده گرفته است.
پودولیاک، مشاور دفتر زلنسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: "همه تاسیسات غیرقانونی که برای تحویل ابزار جنگ افزار روسی استفاده می‌شوند، عمر کوتاهی دارند... صرف نظر از چگونگی تخریب آنها".
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در مورد دخالت احتمالی غرب در حمله تروریستی به پل کریمه گفت: کرملین از "عمق" هماهنگی رژیم کی‌یف با واشنگتن و تعدادی پایتخت های اروپایی آگاه است. ، بنابراین هیچ "توهم" در مورد وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала