3/1 ماشین های محاربوی امریکا در اوکراین نابود گردیده است

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Боевые машины пехоты БМП-3
Боевые машины пехоты БМП-3 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عضو شوید
رسانه ها محاسبه کردند که کیف حدود یک سوم ماشین های محاربوی امریکا در میدان نبرد علیه روسیه نابود گردیده است.
به گزارش اسپوتنیک، اطلاعات داخلی: حداکثر 34 از جمله 109 ماشین محاربوی قوای پیاده نظام ایالات متحده ممکن است توسط APU منهدم شده یا آسیب دیده اند.
پیش از این گزارش شده بود که کمک های ایالات متحده به اوکراین شامل 109 ماشین محاربوی پیاده است.
گفته شده است: "اکنون به صورت بصری تأیید شده است که 34 ماشین محاربوی امریکا، آسیب دیده یا نابود شده اند... این بدان معناست که حدود یک سوم از ماشین های محاربوی امریکا در اوکراین ممکن است از تخریب یا از بین رفته اند.
Украинские военнослужащие стоят возле бронетехники - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
اشتباهات امریکا باعث شکست و تلفات اوکراین شده است
پیشتر روزنامه واشنگتن پست گزارش داده بود که مشکلات پیش روی سربازان اوکراینی در میادین مین آسیب پذیری تجهیزات غربی از جمله تانک های برادلی و لئوپارد آلمانی را نشان داده و تهاجم اوکراین را کُند می کند.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین گفت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل... در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
Генеральный директор SpaceX, Twitter и Tesla Илон Маск на ярмарке технологических стартапов и инноваций Vivatech, Париж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
ماسک تحویل گلوله های خوشه‌ای امریکا به اوکراین را ریاکارانه خواند
ضد حمله اوکراین در یوژنو-دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه در جهت های زاپوروژیه در 4 جون آغاز شد. کیف کندک های آموزش دیده توسط ناتو را مجهز به تکنالوژی غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، مستقر کرد. همانطور که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 11 جون اعلام کرد، دشمن در هیچ جهت به اهداف خود نرسید و تلفات وی از 26000 سرباز، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 طیاره و 6 هلیکوپتر فراتر رفت. 17 لئوپارد، 5 تانک چرخدار AMX فرانسوی و 12 ماشین محاربوی پیاده نظام برادلی امریکایی، 43 هویتزر M777 و 46 اسلحه خودکششی از پولند، ایالات متحده امریکا و فرانسه در میان کشته شدگان بودند.
وزیر دفاع روسیه شایگو خاطرنشان کرد که در ارتباط با تامین مهمات خوشه ای امریکایی برای قوای مسلح اوکراین، قوای مسلح روسیه مجبور به استفاده از گلوله های مشابه - فقط "بسیار موثرتر" خواهند بود. در پس زمینه عدم موفقیت حمله متقابل قوای مسلح اوکراین، رسانه های غربی اعلام کردند که کیف پرتاب واحدهای بزرگ و تجهیزات غربی به نبرد را متوقف کرده است و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، اظهار داشت که این حمله قوای مسلح اوکراین کوتاه نخواهد بود، بلکه "برای چندین ماه دیگر" ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала