اشتباهات امریکا باعث شکست و تلفات اوکراین شده است

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские военнослужащие стоят возле бронетехники
Украинские военнослужащие стоят возле бронетехники - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
عضو شوید
کارشناس آسافوف: امریکا تقصیر از دست دادن تجهیزات قوای مسلح اوکراین را به کیف می‌اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر آسافوف ناظر سیاسی در رادیو اسپوتنیک در مورد این وضعیت اظهار نظر کرده گفت که رسانه ها می نویسند، تلفات قوای مسلح اوکراین در جریان حمله متقابل بسیار جدی تر از آن چیزی است که قبلا تصور می شد.
دیوید آکس تحلیلگر فوربس می نویسد که قوای مسلح اوکراین هنگام تلاش برای حمله بر میدان های مین در جنوب این کشور در اوایل جون متحمل خسارات فاجعه بار شدند. او به یافته های تحلیلگران اشاره می کند که گزارشات دوربین های پهپادها را مطالعه کردند. در یک یا دو ساعت خونین، گروه نبرد کندک های 47 و 33 تقریبا یک پنجم M2 اوکراینی، یک پنجم لئوپارد 2A6 و نیم از لئوپارد 2 R را از دست دادند.
Уничтоженный танк ВСУ в селе у линии соприкосновения на Артемовском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روشنگری افسر اطلاعاتی امریکا درباره ای زمان شکست نیروهای مسلح اوکراین
در پخش رادیو اسپوتنیک، ناظر سیاسی الکساندر آسافوف اظهار داشت که چنین وضعیت می تواند بر منافع اقتصادی ایالات متحده تأثیر منفی بگذارد و آنها سعی خواهند کرد تقصیر تجهیزات از دست رفته را به گردن اوکراینی ها بیندازند.
الکساندر آسافوف گفت که نمایش تکنالوژی برای غرب، نه تنها سؤالی از سوی مردم است، بلکه فروپاشی انبوهی از قراردادها برای تأمین این همه است. "معجزه تخنیکی" که به تعداد کافی میلیون ها دالر قیمت دارد، پس چرا آن را بخرید؟ بهتر است به کوریایی جنوبی سفارش دهید. برای آنها ایالات متحده - بسیار ناخوشایند است. آنها باید کسی را به خاطر این وضعیت سرزنش کنند. و چه کسی؟ بنابراین، رهبری کیف با فانتوم زالوژنی و نه کمتر فانتوم بودانوف تصمیمات اشتباهی می گیرند که منجر به از دست دادن این تجهیزات فوق العاده کارآمد و جالب در اقدامات ناکارآمد می شود که شما همچنان به خرید آن ادامه می دهید.
به نظر وی، انهدام تجهیزات نظامی امریکا توسط قوای روسیه در منطقه NVO می تواند در پرتو نشست آتی ناتو به مشکل جدی تبدیل شود.
تانک ها در رزمایش شرق 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
قوای روسیه چهار تعرض اوکراین را دفع کردند
به طور عموم، این موضوع در پس‌زمینه نشست آتی ناتو بد به نظر می‌رسد، جایی که از همه خواسته می‌شود تا دیپوهای تسلیحات خود را افزایش دهند، زیرا آنها تمام شده‌است و شما می‌توانید آنها را با خرید تسلیحات بی تکلف افزایش دهید.
ناظر سیاسی مطمئن است که انتشارات در رسانه ها در مورد تلفات قوای مسلح اوکراین در این زمینه ممکن است بخشی از آماده سازی برای تحویل جدید تجهیزات نظامی امریکایی به کشورهای دیگر باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала