- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روشنگری افسر اطلاعاتی امریکا درباره ای زمان شکست نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Уничтоженный танк ВСУ в селе у линии соприкосновения на Артемовском направлении
Уничтоженный танк ВСУ в селе у линии соприкосновения на Артемовском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
افسر پیشین اطلاعاتی ایالات متحده امریکا: درگیری ها در اوکراین تا آغاز پاییز با پیروزی روسیه به پایان می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر بازنشسته اطلاعاتی امریکا در کانال یوتیوب U.S. Tour of Duty گفت، که مرحله اصلی درگیری ها در اوکراین تا پاییز به پایان می رسد.
Уничтоженный танк ВСУ. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
کارشناس نظامی ترکیه: اوکراین آماده ای ضد یورش نبود اما زیر فشار امریکا و انگلیس آغاز کرد
به گفته وی، تلاش های کیف برای ضد یورش با شکست روبرو خواهد شد و یورش های تلافی جویانه روسیه با آزادسازی کل قلمرو مناطق جدید و ایجاد منطقه حائل در اطراف آنها پایان خواهد یافت.
ریتر گفت: "روسیه توانایی تهاجمی برای انجام این کار را دارد و من فکر می کنم زمان مناسبی است. من همیشه گفته ام: من معتقدم که جنبه رزمی این درگیری تا پایان تابستان - آغاز پاییز تکمیل خواهد شد و من مطمئن هستم که این تاریخ ها دقیق هستند".
یادآوری می کنیم، که پیش از این پیش از این، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به خبرنگاران گفته بود، که ضدیورش نیروهای مسلح اوکراین "کندتر از آنچه ما می‌خواهیم" پیش می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала