سیمونیان در مورد سوء قصدش: چیزهایی بدتر از مرگ وجود دارد "شرم و خیانت" + ویدیو

سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین "توپول" و "اسکندر" جای گرفته است
سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین توپول و اسکندر جای گرفته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
سیمونیان آرزو کرد که سازمان دهندگان سوءقصد به او زندگی خود را اصلاح کنند، شرم و خیانت را وحشتناک تر از مرگ خواند.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، مدیرمسئول رسانه های "روسیا سیگودنیا" و "راشا تودی" در مورد سوء قصدش از سوی رژیم کی‌یف گفت: چیزهایی بدتر از مرگ وجود دارد - این خیانت و شرم است.
خانم سیمونیان گفت: "شرم از مرگ بدتر است، خیانت، زندگی با این احساس که کار جبران ناپذیری انجام داده ای، بدتر از مرگ. آرزو می‌کنم این بچه‌ها که الان دستگیر شده‌اند این را بفهمند و در زندگی‌شان زمان باقی مانده تا همه چیز را جبران کنند و سعی کنند زندگی‌شان را به شیوه‌ای جدید بسازند."
به گفته وی، فرد دستگیر شده، شاید بعداً از کاری که قرار بود انجام دهد، به شدت پشیمان شود و خدا را شکر کند که دستش را برداشته است.
در مورد من: اين اولين حمله نيست، دومين حمله در سال گذشته بود، اولين بار احتمالاً شوکه کننده بود چون اولين بار بود در طول این سال، من با احساس خرگوش در یک میدان زندگی می کنم که کسی با تفنگ دنبالش می رود.
هيچکس ثابت نکرده که مرگ در دفاع از کشور از گلوله‌ای يک احمق 18 ساله بدتر از چند سال پوسيدن از يک بيماری وحشتناک است.
سیمونیان در پایان گفت: "آرزو می‌کنم این بچه‌هایی که دستگیر شده‌اند این را بفهمند، و در زندگی‌شان زمان باقی مانده است تا همه چیز را جبران کنند و سعی کنند زندگی‌شان را به شیوه‌ای جدید و متفاوت بسازند."
В здании Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
واکنش دومای دولتی در مورد سوءقصد کی‌یف به مارگاریتا سیمونیان
پیش از این، سرویس امنیت فدرال و مجریان قانون از جلوگیری و سازماندهی ترور مدیر مسئول گروه رسانه ای "روسیا سیگودنیا" و "راشا تودی" مارگاریتا سیمونیان، توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داده بودند. آنها همچنین قصد داشتند کسنیا سابچاک را بکشند.
در مسکو و منطقه ریازان، نئونازی ها از گروه پارگراف-88 بازداشت شدند که در آدرس های محل کار و محل اقامت سیمونیان و سابچاک شناسایی انجام دادند. از دستگير شدگان اسلحه کلاشنيکوف با گلوله ها، چوب های لاستيکی، چاقو ها، کست ها و دستبندها ضبط شده است. بازداشت شدگان تایید کردند که به دستور سرویس امنیت اوکراین برای هر قتل، 1.5 میلیون روبل پاداش می گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала