واکنش دومای دولتی در مورد سوءقصد کی‌یف به مارگاریتا سیمونیان

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر В здании Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве
В здании Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
کی‌یف افراد مشهور را در تلاش برای ایجاد سردرگمی در روسیه هدف قرار می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی ریونکو، نماینده مجلس دومای دولتی روسیه، در مورد آماده سازی یک سوء قصد علیه مدیرمسئول رسانه های "روسیا سیگودنیا" و "راشا تودی" مارگاریتا سیمونیان، گفت: اوکراین مدت هاست که در مسیر تروریسم دولتی قرار گرفته است.
پیش از این، سرویس امنیت فدرال و مجریان قانون از جلوگیری از آماده سازی ترور مدیر مسئول گروه رسانه ای "روسیا سیگودنیا" و "راشا تودی" مارگاریتا سیمونیان، توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داده بودند. آنها همچنین قصد داشتند کسنیا سابچاک را بکشند.
رونکو گفت: "دولت اوکراین مدت‌هاست که مسیر تروریسم، تروریسم دولتی را در پیش گرفته است."
به گفته وی، روزنامه نگاران روسی سراسیمه نخواهند شد و به بیان حقیقت در مورد آنچه در اوکراین می گذرد ادامه خواهند داد.
رونکو افزود: "من معتقدم که سازمان‌های بین‌المللی، ساختارهای بین‌المللی باید این گونه حملات و تلاش‌ها برای انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه در خاک فدراسیون روسیه را محکوم کنند".
Презентация книги Маргариты Симоньян В Москву! - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
کلوپ ویدیو
FSB سؤقصد به جان سمونیان را خنثی کرد + ویدیو
سلطان خمزایف، یکی دیگر از اعضای کمیته امنیتی دومای دولتی به اسپوتنیک گفت: "وظیفه اوکراین ایجاد سردرگمی در داخل روسیه، ترساندن توده های گسترده است، بنابراین افراد مشهوری که مخاطبان خاص خود را دارند به عنوان هدف انتخاب می کنند."
خمزایف گفت: "وظیفه آنها کاشتن سردرگمی در داخل کشور ما، تلاش برای ترساندن و سرگردانی توده های وسیع بود و باقی می ماند. بنابراین افراد شناخته شده ای که مخاطبان خاص خود را دارند به عنوان هدف انتخاب شده اند."
وی خاطرنشان کرد که رژیم اوکراین یک گروه تروریستی "با ارتش مزدوران غربی و شبکه های از تروریست ها" در حالی که سرویس های ویژه روسیه بار دیگر حرفه ای بودن عالی را در کار خود نشان دادند.
مزایف تاکید کرد که در یک زمان حساس برای کشور، همه چیز به همه بستگی دارد. وی از اطلاع رسانی به پلیس در مورد فعالیت های مشکوک در اماکن عمومی، چهره های عجیب و غریب خواست خجالت نکشند.
وی افزود: امنیت جامعه به طور کلی به هوشیاری هر یک از ما بستگی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала