نظامی برزیلی: جنگیدن در سمت کی‌یف مساوی با خودکشی است

© Photo / AP Photo / Michal DyjukИностранные наемники во время тренировки на военном полигоне.
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2023
عضو شوید
روزنامه نگار برازیلی می‌گوید، تلفات جنگی در شرایط جدید به طور سیستماتیک جعل می شود تا برازیلی های بیشتری در جنگ اوکراین شرکت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه پیشتر در مورد کمپاین کی‌یف برای دعوت از برازیلی‌ها برای شرکت در جنگ اوکراین هشدار داده بود. یک جنگنده برازیلی که برای روسیه می‌جنگد، در صحبت با اسپوتنیک برازیل، توضیح داد که چرا تاکتیک‌های نظامی مورد استفاده کی‌یف، سربازان خارجی را در معرض خطر بالای مرگ قرار می‌دهد.
رژیم کی‌یف در پس زمینه شکست موج دیگری از بسیج در اوکراین و به منظور پنهان کردن تلفات فاجعه بار پرسنل قوای مسلح اوکراین، کار استخدام را در کشورهای آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه برای جذب مزدوران خارجی افزایش داده است.
به گفته روزنامه نگار لوکاس لیروز، اوکراین و ناتو دیگر نیروی انسانی کافی برای انجام خصومت های شدید ندارند.
لیروز به اسپوتنیک برازیل گفت: "منافع یافتن منبع از نیروی انسانی برای به راه انداختن یک جنگ تهاجمی علیه روسیه در دراز مدت است. اوکراین ضعیف شده است، قوای مسلح آن تضعیف شده اند، تشکل های نئونازی که نقش مهمی در انجام خصومت ها داشتند، عملا خنثی شده اند."
به گفته این روزنامه نگار، برخی برازیلی ها که ادعا می کنند در کنار اوکراین جنگیده اند "میهمان پادکست‌ها (تدوین صوتی) در برازیل هستند، با رسانه ها مصاحبه می کنند و جذب نیرو را تشویق می کنند."
Американский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
ناتو در حال جذب مزدوران خارجی برای اوکراین است
وی افزود: فرماندهی قوای مسلح اوکراین بدون ارائه آموزش مناسب، خارجی ها را به گرم ترین مناطق اعزام می کند.
گفته شده در شرایط یک "ضد حمله" ناموفق، مزدوران شانس بسیار کمی برای زنده برگشتن به خانه دارند.
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
بیشترین اجیران مسلح خارجی در اوکراین از کدام کشور ها می‌باشد؟
مقامات اوکراینی در تلاش هستند تا حد امکان جنگجویان را از امریکای لاتین به خدمت بگیرند به گفته روزنامه نگار برازیلی"لوکاس لیروز"، آن به این دلیل است که کی‌یف به کمبود سرباز مواجه است.
لیروز گفت: آنها به سادگی این واقعیت را نادیده می گیرند که چندین برازیلی در آنجا جان باخته اند و هر روز خارجی ها در اوکراین می میرند. شهروندان ما وسوسه می شوند که در ماجراجویی های غیرمسئولانه شرکت کنند، که اغلب از آن زنده بیرون نمی آیند."
با ضد حمله اوکراین، شرایط برای نیرو‌های خارجی حتی خطرناک تر می شود. لیروز می گوید که تعداد واقعی تلفات جنگی در شرایط جدید به طور سیستماتیک جعل می شود تا برازیلی های بیشتری در جنگ شرکت کنند.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2023
وزارت دفاع روسیه: فرماندهی اوکراین مزدوران خارجی را در حملات به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، تا 30 جون، 4845 جنگجوی خارجی که در صفوف نیروهای اوکراینی می جنگیدند کشته شدند، 4801 نفر منطقه جنگی را ترک کردند. اکثر کشته شدگان تاکنون شبه نظامیانی از کشورهای اروپایی، ایالات متحده و کانادا هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала