پوتین: سازمان ملل در پی قانع کردن کشورهای اروپایی در معامله غلات با شرایط روسیه است

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае
Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، سازمان ملل در پی قانع کردن کشورهای اروپایی در معامله غلات با شرایط روسیه است
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره ای معامله غلات با شرایط روسیه گفت: "روسیه به تمدید قرارداد غلات فکر خواهد کرد، هنوز چند روز برای این کار باقی مانده است".
در عین حال، رئیس دولت روسیه تاکید کرد، که مسکو قرارداد غلات را تنها زمانی تمدید خواهد کرد که وعده های داده شده به آن عملی شود.
Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
پیشنهاد گوترش به پوتین برای تمدید قرارداد غلات برای چند ماه دیگر
به گفته وی، روسیه می تواند مشارکت در این طرح را به حالت تعلیق درآورد و تنها زمانی به آن باز خواهد گشت که شرایط وعده داده شده محقق شود.
رئیس جمهور روسیه یادآور شد، که تاکنون روسیه چیزی زیر این قراردادها دریافت نکرده است. پوتین این وضعیت را "یک بازی یک طرفه" خواند.
رهبر روسیه افزود، که سازمان ملل صادقانه در تلاش است تا کشورهای غربی را وادار به اجرای مفاد توافق غلات کنند. اما رئیس جمهور گفت، که نامه انتونیو گوترش دبیر کل سازمان در مورد معامله غلات را ندیده است.
درباره ای کمک غرب به اوکراین
رئیس دولت روسیه همچنین درباره ای وضعیت همکاری بین ناتو و کیف اظهار نظر کرد.
پوتین گفت: "درباره ای عضویت اوکراین در ناتو، ما بارها در این مورد صحبت کرده ایم، این موضوع امنیت روسیه را تهدید می کند. به طور مشخص. و در واقع، دلیل عملیات نظامی ویژه، یکی از دلایل، تهدید پیوستن اوکراین به ناتو است. من مطمئن هستم که این امر امنیت خود اوکراین را افزایش نخواهد داد. بلی و به طور کلی".
به گفته وی، ورود اوکراین به این اتحاد جهان را بسیار آسیب پذیرتر خواهد کرد و منجر به تنش بیشتر در عرصه بین المللی خواهد شد. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: "بنابراین، من هیچ چیز خوبی در این نمی بینم".
پوتین درباره ای تامین تسلیحات غربی به ارتش اوکراین یادآور شد، که چقدر به انتقال موشک های دوربرد امیدوار شده است.
رئیس جمهور گفت: "خوب، بلی، آنها آسیب می رسانند، اما هیچ اتفاق مهمی در منطقه جنگی با استفاده از موشک نمی افتد. همین امر در مورد تانک های ساخت خارجی، خودروهای جنگی پیاده نظام نیز صادق است".
همانطور که پوتین گفت: "تا عصر دیروز، تنها از 4 جون 311 تانک نابود شده است که بخش قابل توجهی از آنها، حداقل یک سوم، ساخت غرب از آن میان لئوپارد است".
یادآوری می کنیم، که پیش از این، فایننشال تایمز به نقل از منابع گزارش داده بود، که اتحادیه اروپا در حال بررسی اجازه دادن به روس سیلخوزبانک /Rosselkhozbank برای ایجاد یک شرکت پیرو است که به سیستم پرداخت سوئیفت/ SWIFT متصل شود تا معاملات مربوط به صادرات غلات را به منظور حفظ معامله غلات تسویه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала