پیشنهاد گوترش به پوتین برای تمدید قرارداد غلات برای چند ماه دیگر

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае
Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
عضو شوید
دبیرکل سازمان ملل از رئیس جمهور روسیه خواست تا قرارداد غلات را تا زمان تصمیم گیری درباره ای بانک کشاورزی روسیه حفظ کند.
به گزارش اسپوتنیک، انتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشنهاد داد، که قرارداد غلات را برای چند ماه دیگر تمدید کند تا اتحادیه اروپا بتواند شعبه بانک کشاورزی روسیه را به سوئیفت وصل کند.
انتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در نامه‌ای به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشنهاد کرد، که طرح غلات دریای سیاه را برای چند ماه دیگر تمدید کند - حداقل تا زمانی که اتحادیه اروپا با گفت و گوها شعبه یک بانک روسی را به سوئیفت متصل کند.
Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2023
وزارت خارجه روسیه: دلیلی برای تمدید قرارداد غلات نمی بینیم
بر پایه این گزارش: "رئیس سازمان ملل به پوتین پیشنهاد داد که اجازه دهد قرارداد غلات دریای سیاه برای چند ماه تمدید شود، تا زمانی که اتحادیه اروپا بتواند "شاخه ای" (یک بانک روسی) را به سوئیفت متصل کند".
این منابع می افزایند، که اتحادیه اروپا در حال بررسی اتصال یک شرکت پیرو بانک کشاورزی روسیه به سوئیفت برای معامله مواد غذایی و کود است.
روز چهارشنبه مشخص شد که گوترش روز سه‌شنبه نامه‌ای به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ارسال کرده است که در آن پیشنهادی با هدف تمدید طرح دریای سیاه است.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، فایننشال تایمز به نقل از منابع گزارش داده بود، که اتحادیه اروپا در حال بررسی اجازه دادن به روس سیلخوزبانک /Rosselkhozbank برای ایجاد یک شرکت پیرو است که به سیستم پرداخت سوئیفت/ SWIFT متصلشود تا معاملات مربوط به صادرات غلات را به منظور حفظ معامله غلات تسویه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала