رهگیری هواپیمای نیروی هوایی ناروی بر فراز دریای بارنتس از سوی میگ -31 روسیه

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر Самолет МиГ-31 во время учебно-тренировочных полетов в Мурманской области
Самолет МиГ-31 во время учебно-тренировочных полетов в Мурманской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
عضو شوید
جنگنده ای رهگیر میگ-31 رووسیه، هواپیمای گشتی پوزئیدون نیروی هوایی ناروی را بر فراز دریای بارنتس اسکورت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گزارش داد، که یک جنگنده رهگیر روسی میگ-31 ناوگان شمالی یک هواپیمای گشتی R-8A Poseidon نیروی هوایی ناروی را بر فراز دریای بارنتس در نزدیکی مرز روسیه اسکورت کرد.
Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
رهگیری هواپیمای نارویژی از سوی میگ-31 روسی
به گفته این مرکز، در 12 جولای، سامانه‌های کنترل حریم هوایی روسیه یک هدف هوایی را در حال نزدیک شدن به مرز دولتی فدراسیون روسیه بر فراز دریای بارنتس شناسایی کردند و برای شناسایی و جلوگیری از تجاوز به مرز، یک جنگنده میگ -31 از نیروهای پدافند هوایی ناوگان شمال به هوا برخاست.
در این گزارش آمده است: خدمه جنگنده روسی هدف هوایی را یک هواپیمای گشتی پایگاه R-8A Poseidon نیروی هوایی ناروی شناسایی کردند. با نزدیک شدن جنگنده روسی، هواپیمای نظامی خارجی از مرز دولتی فدراسیون روسیه دور برگشت.
این مرکز افزوده است، که هیچ تخلفی در مرزهای دولتی صورت نگرفته است. آنها تاکید کردند، که پرواز هواپیمای روسی بر اساس قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بی طرف بدون گذر از مسیرهای هوایی و نزدیک شدن خطرناک به هواپیمای خارجی انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала