رهگیری هواپیمای نارویژی از سوی میگ-31 روسی

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке
Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
عضو شوید
یک جنگنده روسی میگ-31، یک هواپیمای گشتی نارویژی را که به سوی مرز روسیه در پرواز بود بر فراز دریای بارنتس همراهی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد، که یک جنگنده روسی میگ-31، یک هواپیمای گشتی نارویژی را که به سوی مرز روسیه در پرواز بود بر فراز دریای بارنتس همراهی کرد.
مرکز کنترل دفاع ملی (بخشی از وزارت دفاع روسیه) روز پنجشنبه اعلام کرد یک جنگنده رهگیر روسی میگ-31 یک هواپیمای گشتی R-8A Poseidon نروژی را بر فراز دریای بارنتس اسکورت کرد که به سمت مرز روسیه پرواز کرد".
در 13 آوریل، وسایل کنترل حریم هوایی روسیه بر روی دریای بارنتس یک هدف هوایی در حال نزدیک شدن به مرز دولتی فدراسیون روسیه را شناسایی کردند. برای شناسایی هدف هوایی و جلوگیری از تجاوز به مرز دولتی فدراسیون روسیه، یک جنگنده MiG-31 از ترکیب نیروهای پدافند هوایی ناوگان شمالی که وظیفه دفاع هوایی را بر عهده داشتند به هوا برخاستند. خدمه جت جنگنده روسی هدف هوایی را یک هواپیمای گشتی پایگاه R-8A Poseidon نیروی هوایی نروژ شناسایی کردند. آژانس گفت. آنها خاطرنشان کردند که "پس از دور شدن هواپیمای نظامی خارجی از مرز دولتی فدراسیون روسیه، جنگنده روسی به سلامت به فرودگاه اصلی خود بازگشت و هیچ گونه نقض مرز دولتی فدراسیون روسیه مجاز نبود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала