طالبان از سرمایه گذاری 350 میلیون دالری شرکت چینی در افغانستان خبر می دهند

© ARG, Office of Chief of staff سرپرست نخست وزیری طالبان: مشکل کوچی‌ها و هزاره‌ها را در پرتو قانون و شریعت حل می‌کنیم
سرپرست نخست وزیری طالبان: مشکل کوچی‌ها و هزاره‌ها را در پرتو قانون و شریعت حل می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
عضو شوید
مسئولین شرکت چینایی در دیدار با معاون سیاسی رئیس الوزرا طالبان وعده دادند تا در افغانستان مبلغ 350 میلیون دالر را در ماه های آینده سرمایه گذاری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از صفحه توییتر ارگ، مولوی عبدالکبیر کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزرا طالبان* با "فان" رئیس عمومی شرکت پروسس و تجارت معادن (فان چینا افغان) و سید حبیب شاپور رئیس شرکت متذکره در افغانستان دیدار کرده است.
در این دیدار مسئولین شرکت مذکور از فعالیت ها و خدمات این شرکت در افغانستان و سایر کشورها به معاون سیاسی ریاست الوزراء معلومات دادند و گفتند که علاقمند به سرمایه گذاری در افغانستان می باشند.
آنها افزودند که این شرکت در چند ماه آینده حدود 350 میلیون دالر در تولید برق، ساخت کارخانه سمنت و سکتور صحت در افغانستان سرمایه گذاری خواهد کرد.
اداره راه آهن افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
خط آهن بین المللی از گانسو چین به حیرتان افغانستان بهره‌برداری شد
آنان گفتند که ما افراد متخصص و مسلکی و پلان های عملیاتی داریم که به زودی در افغانستان تطبیق خواهد شد. آنها همچنان پیشنهادات خود را به منظور جلب سرمایه گذاری و تشویق تاجران در افغانستان شریک ساختند.
طالبان — * این سازمان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала