خط آهن بین المللی از گانسو چین به حیرتان افغانستان بهره‌برداری شد

© Photo / Afghanistan Railway Authority اداره راه آهن افغانستان
اداره راه آهن افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
عضو شوید
یک قطار باری 7 جولای 2023 از لانژو، مرکز ولایت گانسو در شمال غربی چین حرکت کرد و به سمت حیرتان در افغانستان حرکت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک قطار باری روز چهارشنبه 16 سرطان 1402 از لانژو، مرکز ولایت گانسو در شمال غربی چین حرکت کرد و به سمت حیرتان در افغانستان برای راه اندازی این مسیر حرکت کرد.
این قطار باری با 39 کانتینر کالا به ارزش 1.5 میلیون دالر امریکایی بارگیری شده است که شامل قطعات خودرو، مبلمان، لوازم اداری و تجهیزات مکانیکی است.
این قطار که سفر خود را از مرکز تدارکات دونگ چوان در لانژو آغاز کرد، به سمت کاشغر در منطقه خودمختار سین کیانگ اویغور چین حرکت کرد. پس از ورود به کاشغر، کالاها برای حمل و نقل بعدی به قرقیزستان به کامیون ها منتقل می شوند. از آنجا، این کالاها قبل از رسیدن به حیرتان افغانستان دوباره از طریق راه آهن حمل می شود.
Грузовой поезд следует по одному из ответвлений Транссибирской железнодорожной магистрали в Новосибирской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2022
ترانزیت بین چین-قرغیزستان-ازبکستان-افغانستان آغاز شد
به گفته یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل، افتتاح موفقیت آمیز این مسیر باری باعث تقویت بیشتر همکاری ها و مبادلات اقتصادی و تجاری بین چین، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان و سایر کشورهای در امتداد کمربند و جاده خواهد شد.
لانژو یک مرکز حمل و نقل در شمال غربی چین است. در حال حاضر، خدمات قطار بین‌المللی را به بیش از 30 شهر در بیش از 20 کشور باز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала