سخنان پوتین درباره ای بدهی کشورهای توسعه یافته سیگنالی به جهان است

CC0 / Balkan Photos / Флаги США и России
Флаги США и России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2023
عضو شوید
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امریکا به خاطر "پیروزی بر روسیه" بدهی هایی را ایجاد کرده است، که خود قادر به بازپرداخت آن نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری اوستافیف، دانشمند علوم سیاسی، کاندیدای علوم سیاسی، در برنامه نویسنده خود در رادیو اسپوتنیک اظهار داشت: ایالات متحده در صورت شکست در جنگ ترکیبی در برابر روسیه، تلاش خواهد کرد تا بدهی های مالی خود را به قیمت کشورهای در حال توسعه بازپرداخت کند.
دانشمند دیمیتری اوستافیف معتقد است: "هشدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد بحران جدید به دلیل بدهی های فزاینده کشورهای توسعه یافته، سیگنالی برای کشورهای در حال توسعه است که در صورت شکست در جنگ ترکیبی با روسیه، ایالات متحده شروع به غارت این کشورها، به طور سیاسی خواهد کرد".
Президент РФ Владимир Путин и председатель правительства РФ Михаил Мишустин, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2023
پوتین: شاخص های اقتصاد روسیه بهتر از انتظارات است
پوتین روز سه‌شنبه در نشست آنلاین سازمان همکاری شانگهای گفت: "انباشت بی‌رویه بدهی توسط کشورهای توسعه‌یافته، خطرات یک بحران جدید جهانی و ظهور درگیری‌های جدید در جهان را افزایش می‌دهد".
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که "روسیه همه اینها را مستقیماً روی خود احساس می کند".
دیمیتری اوستافیف در پخش برنامه نویسنده خود در رادیو اسپوتنیک گفت: "یک عبارت بسیار جالب و یک سخنرانی بسیار جالب از سوی پوتین وجود داشت که در آن او موضوع بدهی ها را مطرح کرد. "پیروزی بر روسیه"، ایالات متحده و یاران آنها، به ویژه اروپایی ها، آنچنان بدهی هایی را متحمل شده اند که خودشان نمی توانند بازپرداخت کنند. روسیه را از هم می پاشیم و من و شما باید با منابع، نیروی کارمان، همه چیز، از جمله آثار هنری، هزینه آن را بپردازیم. چه کسی تاوان بدهی های ناشی از جنگ ترکیبی و نه تنها با روسیه را خواهد پرداخت؟".
این کارشناس علوم سیاسی این سوال را سیگنالی برای همه کشورهای در حال توسعه دانست.
دیمیتری اوستافیف در پایان چنین نتیجه گیری کرد: "این یک سیگنال برای همه کشورهای در حال توسعه است، زیرا ایالات متحده و حتی بیشتر از آن راف اروپای غربی، هیچ هزینه ای را نمی پردازند، یعنی در صورت شکست در یک جنگ ترکیبی در برابر روسیه و اکنون در برابر چین. ، تنها راه برای ایالات متحده غارت جهان در حال توسعه است که هنوز در دسترس ایالات متحده است: امریکای لاتین، بخشی از خاورمیانه، بخشی از آسیا، و غارت بی نظیر است. این سؤال یک سؤال استراتژیک است و بین رهبران جهان که تصمیم گرفتند این سؤال مربوط به آنها نیست، تفاوت بسیار زیادی وجود خواهد داشت".
کارشناس چینی - اصلاحات پیشنهادی پوتین در سازمان همکاری شانگهای می تواند فروش دوباره ای تسلیحات از تجهیزات اوکراینی را متوقف کند.
ایده رئیس جمهور روسیه برای ایجاد یک مرکز بین المللی ضد تروریسم به ویژه در پس زمینه درگیری اوکراین مهم می شود.
ژو رونگ، ستون نویس چینی در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: "از این موضوع مطمئن است. بر اساس شرایط فعلی، پیشنهاد روسیه قابل توجه است. تعداد زیادی مزدور در سمت اوکراین در منطقه درگیری ظاهر شدند. تعداد زیادی سلاح به دست ساختارهای مسلح غیردولتی رسید. این تهدیدات جدید نه تنها برای منطقه، بلکه برای کل جهان ایجاد می کند".
یادآوری می کنیم، که پیش از این ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در دیدار با میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه گفت، که شاخص های اقتصادی روسیه بهتر از حد انتظار است و این امید را به حل همه وظایف می دهد.
پوتین گفت: "ما حداقل تا کنون، با دقت بگوییم، نتایجی داریم، بهتر از حد انتظار، بهتر از پیش بینی ها. این به ما امیدواری می دهد که همه وظایف، همانطور که آنها را تعیین کرده ایم، حداقل حل شوند".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همچنان در نشست سازمان همکاری شانگهای گفت: "درحال حاضر در واقع یک جنگ ترکیبی در برابر ما در جریان است، تحریم های بی پیشینه ای غیرقانونی در برابر روسیه اعمال شده است".
وی افزود، که روسیه قویا با فشار خارجی، تحریم ها و اقدامات تحریک آمیز مقابله کرده و خواهد کرد.
رئیس جمهور روسیه افزود: "برای مدت طولانی، در خارج از مرزهای ما، پروژه ای توسط نیروهای خارجی برای ایجاد یک کشور عملاً متخاصم، ضد روسیه، از کشور همسایه ما اوکراین، اجرا می شد. این پروژه به مدت هشت سال با تسلیحات پمپاژ شد و تجاوز علیه روسیه را نادیده گرفت. جمعیت غیرنظامی دونباس و به هر طریق ممکن در کاشت ایدئولوژی نئونازی افراط کردند و همه اینها برای به خطر انداختن امنیت روسیه و مهار توسعه کشورمان بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала