اوکراین به تهدید از غرب کشتی های جنگی می خواهد

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine / Ходові випробування двох малих артилерійських бронекатерів у відритому моріРечные бронекатера Бердянск и Аккерман проекта 58150 Гюрза во время ходовых испытаний в отрытом море. Архивное фото
Речные бронекатера Бердянск и Аккерман проекта 58150 Гюрза во время ходовых испытаний в отрытом море. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
عضو شوید
سرقوماندان قوای بحری اوکراین خواستار ارسال کشتی های نوین از کشور های غربی شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرقوماندان قوائی بحری اوکراین اظهار داشته است که کیف بر روی دریافت کشتی های محاربوی قوی از شرکای غربی حساب باز کرده است.
الکسی نیژپاپا قوماندان قوای بحری اوکراین اعلام کرد که کیف بر روی دریافت کشتی های نظامی قوی و با ظرفیت بالا از شرکای غربی که برای 15-10 سال در سطح عالی تخنیکی خدمت کنند، حساب باز کرده است.
Украинские военнослужащие стоят возле бронетехники - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
اشتباهات امریکا باعث شکست و تلفات اوکراین شده است
وی طی مصاحبه با رسانه ها بر خط وزارت دفاع اوکراین "آرمیا اینفورما" اعلام کرد: "من به مثابه قوماندان، البته که (از شرکای غربی) خیلی انتظار دارم و می خواهم که کشتی های نوین بیشتری در اختیار داشته باشم... البته ساخت کشتی های جدید – یک روند طولانی می باشد. همزمان برنامه های برای دریافت برخی کشتی ها که قدرت، ظرفیت و قابلیت خدمت در شرایط محاربه بحری طی 15-10 سال دیگر را در سطح عالی تخنیکی دارند، وجود دارد".
وی افزود که اوکراین بعد از دریافت این کشتی ها تمام چشم اندازهای لازم برای تبدیل شدن به "دولتی بحری و نه دولتی در حاشیه بحر"، را دارد.
Сдавшиеся военнослужащие Украины (на первом плане) в Севастополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
سربازان قوای بحری اوکراین در ماریوپول تسلیم شدند
علاوه بر آن به گفته نیژپاپا، اوکراین از شرکای غربی انتظار کمک در تامین بخش ختی بحری، ساخت سپاه تفنگداران بحری و نیز تکمیل تجهیزات مورد نیاز برای کشتی های جنگی، را دارد. قوماندان قوای بحری اوکراین تاکید کرد: "ما به طیارات و هلیکوپترهای تهاجمی برای حمایت از عملیات های تیراندازان بحری، نیز نیاز داریم. یعنی اینکه قوای بحری ما چند منظوره است و می باید در تمام زمینه ها توسعه یابد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала