- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای اوکراینی تا اکنون جنگ افزارهای کافی برای ضد یورش در اختیار دارند

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Морской пехотинец Черноморского флота РФ ведет огонь по позициям ВСУ из гранатомета АГС в южном секторе спецоперации
Морской пехотинец Черноморского флота РФ ведет огонь по позициям ВСУ из гранатомета АГС в южном секторе спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2023
عضو شوید
یک افسر بازنشسته ای جمهوری خلق لوهانسگ گفت، که نیروهای مسلح اوکراین دارای مهمات و منابع برای یورش فعال در هفته های آینده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، اندری ماروچکو، سرهنگ بازنشسته شبه نظامی جمهوری خلق لوهانسگ گفت، که نیروهای مسلح اوکراین پس از یک ماه "ضدیورش" هنوز مهمات و منابع دارند. به عقیده وی، در دو هفته آینده درگیری های فعال در خط تماس امکان پذیر است.
Бойцы ЧВК Вагнер на одной из улиц Артёмовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2023
"خط دفاعی سوروویکین" چیست که نیروهای اوکراینی نمی توانند آن را بشکنند؟
او گفت: "نیروهای اصلی اوکراینی هنوز فعال نشده اند، علیرغم این واقعیت که [نیروها] پیش از این از آن دسته از ذخایری که قرار بود پس از گذر از واحدهای تهاجمی به عنوان "پاکسازی" شهرک ها استفاده شود، گرفته می شود. ما خود احساس می کنیم که کمبود مهمات در شبه نظامیان اوکراینی مشاهده نمی شود. در دو هفته آینده، من منتظر رویدادهای بسیار داغ در کل خط مقدم هستم و بچه های ما در حالت پیشرفته کار خواهند کرد".
به گفته وی، تقریباً یک ماه است که اوکراین نتایج قابل توجهی در خط تماس نداشته است و به "کاوش" در مکان های خط مقدم، از خارکف تا خرسون، به امید اجرای یک ضد حمله، ادامه می دهد. در عین حال، آب و هوا به نفع دشمن نیست - باران شدیدی در منطقه می بارد.
همانطور که وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داد، نیروهای مسلح اوکراین از 4 جون تلاش های تهاجمی ناموفقی را انجام داده اند. در 22 جون، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت، که تلفات پرسنل نیروهای مسلح اوکراین از آغاز ضد یورش از 13 هزار فراتر رفته است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که نیروهای اوکراینی در هیچ جهتی موفق نیستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала