نکوهش رسانه های غربی از سوی امرالله صالح/غرق شدن افغانستانی های گریزی از وحشت طالبان

© Photo / شورای عالی مصالحه‌ٔ ملیامرالله صالح، معاون نخست ریاست جمهوری
امرالله صالح، معاون نخست ریاست جمهوری  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2023
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی پیشین افغانستان با نکوهش رسانه های غربی، این رسانه ها را خودخواه خواند.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور گریزی پیشین افغانستان، در واکنش به نشر پی هم خبر غرق شدن زیردریایی حامل گردشگران تایتانیک و نشر نشدن خبرهای غرق شدن کشتی های مهاجران در رسانه های غربی در تویترش نوشت: "تنها در یک ماه گذشته صدها انسان در تلاش برای رسیدن به امنیت اروپا غرق شدند. افغانستانی هایی که در میان آنها قربانیان سرکوب طالبان و توطئه معامله دوحه بودند. این فجایع حتی توسط رسانه‌های اصلی غربی گزارش نشد چه رسد به اینکه به تیتر اخبار تبدیل شود".
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
صالح: گروه طالبان ضد تمدن و فرهنگ است به سخن برای حل مشکل باور ندارد، باید لگدمال شود
او در ادامه نوشته است: "مرگ پنج میلیونر لوس که از فراوانی در زندگی خود بی حوصله بودند و در تلاش برای دیدن یک خرابه مزخرف بودند، روزها بر سر تیترهای خبرها است. این واقعاً به "غرب و بقیه" تبدیل شده است".
او در پایان پیامش رسانه های غربی را خودخواه خواند خاطر نشان کرده است: "ما نمی توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم، جز اینکه ایمان خود را به آنچه در رسانه های غربی می شنویم و می بینیم از دست بدهیم. آنها نیازهای چند نفر را برآورده می کنند. به دنبال تایید از رسانه های غربی نباشید. آنها خودخواه هستند".
یادآوری می کنیم، که چند روز پیش یک زیردریایی حامل پنج گردشگر که برای دیدن کشتی غرق شده ای تایتانیک می خواستند در اعماق دریا بروند، انفجار کرد و همه ای سرنشینان آن از بین رفت و رسانه های غربی هر روز چندین خبر از این کشتی به نشر می رساندند، در حالی که از غرق شدن کشتی پناهجویان حتی در هفته هم یک خبر به نشر نمی رساندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала