کارشناس نظامی: بر پایه ای همه نشانه ها، نیروهای مسلح اوکراین از خط دفاعی روسیه گذشته نمی توانند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
یک کارشناس نظامی درباره خط دفاع ارتش روسیه گفت: نیروهای مسلح اوکراین نمی توانند خط دفاعی روسیه را بشکنند.
به گزارش اسپوتنیک، پاول کالمیکوف، کارشناس دفتر تحلیل نظامی-سیاسی به اسپوتنیک گفت: "خط دفاعی ایجاد شده از سوی ارتش روسیه قدرتمند و چند لایه است، نیروهای مسلح اوکراین توانایی چیرگی بر آن را ندارند".
ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو پیش از این گفته بود: "در جریان یورش نظامیان اوکراینی، به دلیل مواضع دفاعی قدرتمند ارتش روسیه، پیشروی آسان نیست".
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
کارشناس درباره ای خط دفاعی سوروویکین: روشی بی همتا برای دفاع
استولتنبرگ در مصاحبه با تاگس اشپیگل گفته بود: "زمین دشوار است و ارتش روسیه مواضع دفاعی نیرومند از آن میان میدان های ماین و موانع ضد تانک ایجاد کرده است. حرکت به جلو آسان نیست".
در پخش رادیو اسپوتنیک، پاول کالمیکوف کارشناس دفتر تحلیل نظامی-سیاسی، سرهنگ ذخیره خاطرنشان کرد، که خط دفاعی روسیه، که به نام جنرال ارتش سرگئی سوروویکین، "خط سوروویکین" نامیده می شود، با در نظر گرفتن همه دستاوردهای علوم نظامی ایجاد شد.
کارشناسی نظامی روشنی انداخت: "یک خط دفاعی چند لایه بسیار قدرتمند با گودال ها، خندق ها، سنگرها، به اصطلاح دندان های اژدها ایجاد شده است. همه اینها به اعماق مناطق عقب نیروهای مسلح فدراسیون روسیه می رود که از طریق مسیرهای لجستیکی، انبارها و غیره به هم مرتبط هستند. این خط دفاعی این امکان را فراهم می کند که در صورت لزوم، نیروها را از هر بخش از جبهه خارج کرده و آنها را به بخش دیگری منتقل کنید، یعنی در عقب مانور دهید. شکستن او واقعاً بسیار سخت است".
او مطمئن است، که نیروهای مسلح اوکراین توانایی پیروز شدن بر این خط دفاعی را ندارند.
پاول کالمیکوف افزود: "با همه نشانه ها، آنها نمی توانند از آن بگذرند. و جنگ افزارهای کافی ندارند، افزون بر این، جنگ افزارهای ناتو رنگارنگ هستند، آنها از نظر کالیبر، در خدمت و کنترل یکنواخت نیستند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала