کارشناس درباره ای خط دفاعی سوروویکین: روشی بی همتا برای دفاع

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
یک کارشناس نظامی-راهبردی خط دفاعی سوروویکین را روشی بی مانند برای دفاع خواند.
به گزارش اسپوتنیک، امین هتیت، کارشناس نظامی-راهبردی در مصاحبه با اسپوتنیک درباره مزایای "خط سوروویکین" دیدگاهش را چنین بیان کرد: " این خط دارای روشی [دفاعی] است که در تاریخ بی‌پیشینه و بی‌نظیر است، زیرا بر برنامه‌ای متوالی متکی است که همه حملات و اقدامات احتمالی دشمن را در نظر می‌گیرد. این در واقع غیر معمول ترین راه دفاع است".
پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سخنان پوتین درباره ای نابود کردن صدها تانک نیروهای اوکراینی از سوی سربازان روسی
او افزود: " "خط سوروویکین" بر اساس نقاط خاصی از یورش و دفاع به طور همزمان است. این امکان غافلگیری دشمن را فراهم کرد که باعث ایجاد وحشت در بین رزمندگان نیروهای مسلح اوکراین شد و منجر به تضعیف روحیه آنها شد. آنها در برابر قدرت آتش مداوم که مانع از پیشرفت دشمن در خط مقدم می شد، عملاً ناتوان بودند".
او در ادامه گفت: "این خط بر اساس ساخت یک دفاع ثابت و متحرک در همان زمان است. این نه تنها در مناطق مستحکم موثر است، بلکه از نظر شلیک، پشتیبانی از نیروها هنگام حرکت در عمق، مزایایی نیز دارد. این خط همچنین می تواند با سطح بی پیشینه ای از شدت آتش و توانایی حرکت در سه جهت در یک زمان مشخص شود. این امر امکان نابودی نیروهای مسلح اوکراین را در چندین نقطه فراهم کرد. هیچ امکانی برای دستیابی به موفقیت از سوی نیروهای اوکراینی وجود ندارد، زیرا تمام خطوط موجود خود را با حمله تطبیق داده و آن را به طور بسیار مؤثر مهار می کنند.".
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین چند هفته می شود که ضد یورش خود را آغاز کرده اند و تاکنون بیش از دو صد تانک خود را از دست داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала