- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سخنان پوتین درباره ای نابود کردن صدها تانک نیروهای اوکراینی از سوی سربازان روسی

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد
پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای نابود کردن تانک های نیروهای مسلح اوکراین گفت: ارتش روسیه در اوکراین 245 تانک نیروهای مسلح اوکراین و نزدیک به 678 خودروی زرهی را هدف قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با پاول زاروبین گفت: "تا 20 جون، سربازان روسیه تاکنون 245 تانک و 678 خودروی زرهی نیروهای اوکراینی را نابود کرده اند و این داده ها تنها از لحظه آغاز ضد یورش نیروهای مسلح اوکراین (AFU) است".
به این ترتیب رئیس جمهور روسیه به این پرسش درباره ای وضعیت جبهه پاسخ داد.
پوتین خاطرنشان کرد، که از 4 جون، زمانی که نیروهای مسلح اوکراین عملیات فعال خود را در خط تماس آغاز کردند، "این افراد 245 تانک دشمن و تقریبا 678 خودروی زرهی از انواع مختلف را نابود کردند".
Президент РФ Владимир Путин на торжественной церемонии вручения Государственных премий РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
برگزیده ای سخنان پوتین در دیدار با خبرنگاران جنگ/ تانک های برادلی و لئوپارد هر دو به زیبایی می سوزند
در عین حال، رهبر روسیه ارقام خاصی در مورد تلفات در میان پرسنل نیروهای مسلح اوکراین ارائه نکرد و افزود، که "آنها بسیار قابل توجه هستند".
وی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر در جبهه آرامش وجود دارد و این به دلیل تلفات جدی دشمن است. در حال حاضر، همانطور که رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرد، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای بازگرداندن ارتش خود هستند، جنگجویان باقی مانده در حال گروه بندی دوباره واحدها هستند. در همان زمان، رهبر روسیه توجه خود را به این واقعیت جلب کرد، که نیروهای مسلح اوکراین دارای ذخایر هستند، بنابراین "پتانسیل هنوز به پایان نرسیده است".
افزون بر این، رئیس جمهور روسیه گفت، که اکنون وارثان نسل جانبازان جنگ بزرگ میهنی نیز در عملیات ویژه نظامی (SVO) شرکت می کنند.
وی گفت: "امروز، وارثان نسل قهرمانان جنگ بزرگ میهنی، فداکاری خود را به میهن و مردم خود نشان می دهند، آنها قاطعانه برای میهن می جنگند".
اندکی پیش از آن، در 16 جون، رهبر روسیه گزارش داد، که ارتش اوکراین تاکنون 186 تانک و 418 خودروی زرهی از کلاس های مختلف را از دست داده است. وی همچنین افزود، که نیروهای اوکراینی در هیچ یک از مناطق پیشرفتی ندارند. در 24 فیبروری 2022، آغاز عملیات نظامی ویژه در دونباس اعلام شد. بنابراین، روسیه به درخواست‌های کمک نظامی سران جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسگ پاسخ داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала