حمله محرمانه قوای روسیه به دیپوی های مهمات قوای اوکراین

© AP Photo / Ashraf AmraДым и огонь от взрыва, вызванного израильским авиаударом по зданию в Газе
Дым и огонь от взрыва, вызванного израильским авиаударом по зданию в Газе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که قوای روسیه یک دیپو مهمات لوای 60 مکانیزه اردوی اوکراین را در منطقه خارکف منهدم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع طی گزارشی اعلام کرد: دیپوی مهمات لوای 60 مکانیزه قوای مسلح اوکراین در نزدیکی روستای گلوبوکویه در منطقه خارکف منهدم شد.
Украинские военнослужащие на бронетранспортерах на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
اتحادیه اروپا راه گم شده که از کجا برای اوکراین مهمات بخرد
برعلاوه، یک استیشن راداری دستگاه راکتی دافع هوایی اس-300 در نزدیکی روستای گای در منطقه دنپروپتروفسک منهدم شد.
علاوه بر این، در منطقه شهرک ولیکایا نووسلکا، محل ترصد لوای 68 یاگر قوای مسلح اوکراین مورد اصابت قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: به طور عموم، قوای روسیه در یک روز 96 واحد توپچی اوکراینی را در مواضع هدف قرار دادند، نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در 102 منطقه نابود گردید.
یادآوری می کنیم که روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" خواند.
ولادیمیر پوتین روز جمعه گذشته از آغاز عملیات متقابل توسط نیروهای مسلح اوکراین خبر داد. وزارت دفاع روز شنبه نیز گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین در جریان تلاش برای حمله در مناطق یوژنودونتسک و زاپروژیا، چندین تانک لئوپارد و نفربر زرهی برادلی را از دست داده و جنگنده های روسی حملات دشمن را دفع کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала