اتحادیه اروپا راه گم شده که از کجا برای اوکراین مهمات بخرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Украинские военнослужащие на бронетранспортерах на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области
Украинские военнослужащие на бронетранспортерах на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
عضو شوید
کشورهای اتحادیه اروپا نمی توانند تصمیم بگیرند که از کجا مهمات برای اوکراین خریداری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کشورهای اتحادیه اروپا نمی توانند درباره نحوه انعقاد قرارداد برای خرید مهمات به اوکراین تصمیم بگیرند.
گفته شده است: "این سؤال باقی می‌ماند که آیا این قراردادهای تسلیحاتی منحصراً با شرکت‌های اتحادیه اروپا منعقد می‌شود یا اینکه برای تولیدکنندگان خارجی باز خواهد بود".
همانطور که اشاره شد، فرانسه اصرار دارد که قراردادها با شرکت های داخل اتحادیه اروپا منعقد شود. این مقاله می افزاید که نظر پاریس را یونان و قبرس حمایت می کند.
Боевая работа расчетов гаубиц Д-30 в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
قوای توپچی روسیه سه تعرض اوکراین را خنثی کرد+فلم
بر اساس اطلاعات دو دیپلمات، کمیسیون اروپا باید قبل از دستیابی به توافق نهایی، کار بیشتری انجام دهد.
به گفته منابع، سفرای اتحادیه اروپا با انتقال مهمات بیشتر به کیف موافقت کرده اند، متن رسمی هفته آینده منتشر خواهد شد.
در اجلاس سران 23 تا 24 مارچ، رهبران اتحادیه اروپا از ایده تامین یک میلیون مرمی به قوای توپچی اوکراین طی سال آینده از طریق اجرای پیشنهاد تامین مهمات از دیپوهای اروپایی، از طریق سفارشات و خریدهای مشترک و همچنین توسط افزایش تولید نظامی در اتحادیه اروپا حمایت کردند.
مسکو سال گذشته یادداشتی را به کشورهای ناتو به دلیل ارسال سلاح به مقامات کیف ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هرگونه محموله با تجهیزات نظامی برای اوکراین به هدف قانونی قوای مسلح روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ائتلاف مستقیماً در درگیری دخالت دارند - نه تنها با انتقال سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها در این جنگ شریک اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала