عکس العمل جبهه مقاومت به گزارش جدید شورای امنیت

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
عضو شوید
علی میثم نظری: در طول 2 سال گذشته، ما در جبهه مقاومت بارها تاکید کرده‌ایم که مبارزه ما یک جنگ داخلی نیست، بلکه ادامه جنگ جهانی علیه تروریسم است.
به گزارش اسپوتنیک، علی میثم نظری سخنگوی جبهه مقاومت در صفحه توییتر خود نگاشته است که: "مقاومت مسلحانه ما با ادعاهای نادرست مبنی بر برقراری صلح در افغانستان و یا اینکه این گزینه ای برای رسیدگی به بحران های کنونی افغانستان نیست مورد انتقاد قرار گرفته است."
وی بر این عقیده است که چهاردهمین گزارش تیم نظارت بر تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل، ادعاهای ما را تأیید می‌کند. او در ادامه به نکات زیر اشاره کرده است:
جبهه مقاومت ملی در این دو سال نه تنها با تروریست‌های طالبان می‌جنگد، بلکه با گروه‌های تروریستی بین‌المللی و منطقه‌ای که از سوی طالبان و داعش فرستاده و حمایت می‌شوند نیز مبارزه کرده است؛
نصیر احمد فایق سرپرست نمایند‌گی دایمی افغانستان در سازمان ملل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
نکات مهم گزارش تیم تحلیل و نظارت از تطبیق تعزیرات شورای امنیت درباره حکومتداری طالبان
این گزارش ادعا و عزم ما را در برابر تروریسم تأیید می کند. زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی واقعیت مبارزه ما را بشناسد و از مقاومت ما در برابر این دشمنان بشریت حمایت کند. بخش‌هایی در چهاردهمین گزارش شورای امنیت سازمان ملل که ادعاهای ما را تأیید می‌کند؛
بر اساس گزارش ها، طالبان از برخی گروه های تروریستی در عملیات علیه داعش و جبهه مقاومت ملی استفاده می کنند؛
جماعت انصارالله همچنان با القاعده در رابطه همزیستی با طالبان وابسته است و در کنار نیروهای ویژه آنها، گردان بدری 313، در حملات متعدد علیه جبهه مقاومت ملی، از جمله حمله ای که در اکتبر 2022 در ولایت بدخشان انجام شد، می جنگد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала