کوریائی شمالی از IMO بخاطر انتقادات "ناعادلانه‌" خواهان پاسخ شده است

© AP Photo / Ahn Young-joonРепортаж южнокорейского телевидения с кадрами запуска ракет в Северной Коре
Репортаж южнокорейского телевидения с кадрами запуска ракет в Северной Коре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عضو شوید
آژانس مرکزی خبری کویایی شمالی از سازمان بین المللی بحری (IMO) به دلیل انتقاد "ناعادلانه" از پرتاب ماهواره پیونگ یانگ خواستار جواب شد.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس (KCNA) اعلام کرد که اداره دولتی بازرسی بخری کوریائی شمالی از سازمان بین المللی بحری (IMO) خواست تا پاسخگوی قطعنامه ای باشد که در آن از پرتاب ماهواره کوریائی شمالی و آمادگی برای صدور اسناد جدید محکوم کننده علیرغم وعده در نظر گرفتن موضع کوریایی شمالی، انتقاد کرده است.
Лидер КНДР Ким Чен Ын на обсуждении проекта по созданию ядерного оружия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
چرا کوریایی شمالی مجهز به سلاح هسته ای میشود
همانطور که توسط وزارت خارجه کوریایی جنوبی گزارش شده است، IMO در 31 می برای اولین بار قطعنامه ای را در یکصد و هفتمین جلسه کمیته ایمنی بحری (MSC) در لندن تصویب کرد که در آن پرتاب راکت های کوریائی شمالی را به عنوان یک تهدید جدی ایمنی محکوم کرد. کشتیرانی بین المللی و خواستار رعایت قوانین مناسب، از جمله ارائه اطلاعیه قبلی پیش از هر آزمایش راکتی شد.
این اولین باری بود که IMO محکومیت را در قالب قطعنامه صادر کرد. اسناد رسمی این سازمان به قطعنامه ها، بخشنامه ها و تصمیمات تقسیم می شود و قطعنامه ها به گفته وزارت خارجه کوریائی جنوبی، سنگین ترین توصیه ها برای کشورهای عضو محسوب IMO می شود. گذشته بخشنامه های را منتشر کرده است که در آن نگرانی خود را در مورد ادامه پرتاب راکت های اعلام نشده پیونگ یانگ در سال های 1998، 2006 و 2016 ابراز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала