چرا کوریایی شمالی مجهز به سلاح هسته ای میشود

© Photo / KCNAЛидер КНДР Ким Чен Ын на обсуждении проекта по созданию ядерного оружия
Лидер КНДР Ким Чен Ын на обсуждении проекта по созданию ядерного оружия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
عضو شوید
وزارت خارجه کوریایی شمالی: ما سلاح های هسته ای نه به خاطر وضعیت، بلکه برای محافظت در برابر ایالات متحده نیاز داریم.
به گزارش اسپوتنیک، موقعیت کوریایی شمالی به مثابه یک قدرت هسته‌ای جهانی نهایی و غیرقابل برگشت است، نیازی به شناسایی بین‌المللی ندارد، داشتن تسلیحات هسته‌ای ناقض هیچ معاهده‌ای نیست و قبلاً در قوانین این کشور گنجانده شده است و نه به خاطر موقعیت ضروری است. چوی سونگ هی، وزیر امور خارجه کوریایی شمالی گفت، ما برای محافظت در برابر ایالات متحده با سیاست خصمانه اش به چنین تسلیحات نیاز داریم.
سناتور مکین: ترامپ باید از تهدیدهای بکاربرد «آتش و خشم» علیه کوریای شمالی اجتناب ورزد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
راکتهای کوریایی شمالی می تواند امریکا را نابود کند
پیش از این گزارش شده بود که وزرای خارجه گروه 7 پس از نشست در توکیو بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن پرتاب راکت های بالستیک کوریایی شمالی را محکوم کردند و از خلع سلاح هسته ای "کامل، قابل راستی آزمایی و برگشت ناپذیر" کوریایی شمالی حمایت کردند.
موقعیت کوریایی شمالی به مثابه یک قدرت هسته‌ای جهانی نهایی و غیرقابل برگشت است، نیازی به شناسایی بین‌المللی ندارد، داشتن سلاح هسته‌ای ناقض هیچ معاهده‌ای نیست و قبلاً در قوانین این کشور گنجانده شده است و نه به خاطر موقعیت ضروری است. چوی سونگ هی، وزیر امور خارجه کوریایی شمالی گفت، اما برای محافظت در برابر ایالات متحده با سیاست خصمانه اش.
پیش از این گزارش شده بود که وزرای خارجه گروه 7 پس از نشست در توکیو بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن پرتاب راکت های بالستیک کوریایی شمالی را محکوم نمودند و از خلع سلاح هسته ای کوریایی شمالی حمایت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала