رزنیکوف: اوکراین آماده ای تولید موشک های میان برد است

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров
Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عضو شوید
وزیر دفاع اوکراین گفت: اوکراین آماده تولید موشک هایی با برد بیش از هزار کیلومتر است.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین روز پنجشنبه گفت، که اوکراین بودجه لازم را دارد و آماده ساخت موشک هایی با برد بیش از 1000 کیلومتر است.
آژانس اوکراینی UNN به نقل از رزنیکوف گفت: ما چشم اندازهای بسیار خوبی برای داشتن موشک های اوکراینی با برد بیش از 1000 کیلومتر داریم.
Украинские военнослужащие в городе Часов Яр под Артемовском.Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلفات نیروهای مسلح اوکراین در جریان نخستین یورش در میدان های ماین
به گفته وی، یک برنامه موشکی به طور رسمی در اوکراین وجود دارد که بودجه برای آن در حال حاضر اختصاص داده شده است. وی افزود: مجریان این برنامه کارآفرینان اوکراینی هستند.
پیش از این، کنسرت اوکراینی "اوکروبرونپروم/Ukroboronprom" از راه اندازی تولید ماین با کالیبر 82 میلی متر، 152 میلی متر و گلوله های توپخانه 120 میلی متری و همچنین برنامه هایی برای تولید و توسعه سلاح های سنگین و تجهیزات نظامی همراه با حداقل شش کشور ناتو خبر داده بود.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала