دستور پوتین به وزارت شرایط اضطراری برای سازماندهی کمک برای منطقه سیل زده ای خرسون

© Photo / Administration of the New Kakhovka cityЗатопление в Новой Каховке
Затопление в Новой Каховке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه به رئیس وزارت شرایط اضطراری دستور داد تا کمک به مردم در منطقه سیل در منطقه خرسون را سازماندهی کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به الکساندر کورنکوف، رئیس وزارت شرایط اضطراری دستور داد تا کار را در منطقه سیل در منطقه خرسون برای کمک به مردم و از بین بردن پیامدهای این فاجعه سازماندهی کند.
پوتین پیش از این، ویران کردن نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا را اقدام وحشیانه رژیم کیف خواند و خاطرنشان کرد، که این امر منجر به یک فاجعه زیست محیطی و انسانی در مقیاس بزرگ شد.
روز پیش، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه گفت، که یکی از اهداف ویران کردن نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا توسط رژیم کیف، محروم کردن کریمه از آب است. افزون بر این، به گفته وی، اوکراین در حال انجام یک حمله است، اما در باتلاق افتاده است.
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2023
پوتین یورش به نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا را جنایت کیف خواند
پسکوف گفت: "ولادیمیر پوتین به رئیس وزارت شرایط اضطراری الکساندر کورنکوف دستور داد تا در منطقه خرسون در منطقه سیل ناشی از خرابکاری رژیم کیف در نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا سازماندهی کند و برای کمک به مردم و از بین بردن عواقب این فاجعه کار تلاش کند".
الکساندر کورنکوف، رئیس وزارت شرایط اضطراری فدراسیون روسیه به خبرنگاران گفت، یک گروه عملیاتی از دفتر مرکزی این اداره را برای کمک به مردم در منطقه سیل به منطقه خرسون فرستاده شده است.
در پیام این وزارت آمده است: "بر اساس دستورالعمل ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، الکساندر کورنکوف، رئیس وزارت حالت اضطراری روسیه، یک گروه عملیاتی از دفتر مرکزی وزارت حالت اضطراری روسیه را به ریاست آناتولی سوپرونوفسکی، معاون وزیر، اعزام کرد که وارد منطقه خرسون برای هماهنگی اقدامات برای ارائه کمک های همه جانبه به مردم می شوند".
یادآوری می کنیم، که در شب 6 جون، نیروهای اوکراینی مجموعه ای از یورش ها را به نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا انجام دادند که در نتیجه آن قسمت بالایی ایستگاه تخریب شد، خود بند مخزنی آسیبی ندید. تخلیه نامنظم آب وجود دارد. تخلیه غیرنظامیان از سه منطقه نووکاخوفسکیا، گولوپرستانسکی و آلشکینسکی آغاز شد.
ولادیمیر لئونتیف، رئیس اداره منطقه شهری نووکاخوفکا، مسئولیت تخریب نیروگاه برق آبی را به دوش کیف انداخت.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت، که یکی از اهداف ویران کردن نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا توسط رژیم کیف، محروم کردن کریمه از آب است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала