تعرض قوای روسیه به قطعات کشف و تخریب اوکراین در نواحی بلگورود

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие на учениях ВС России и Белоруссии "Запад-2021" на полигоне "Правдинский" в Калининградской области
Военнослужащие на учениях ВС России и Белоруссии Запад-2021 на полигоне Правдинский в Калининградской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عضو شوید
قوای روسیه به قطعات کشف و تخریب اوکراین در نزدیکی نووایه تاولیژانکه (بولگورود جدید حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که قوای روسیه حمله توپچی به قطعات تخریب اوکراینی در نزدیکی نوایا تاولژانکا در منطقه بلگورود انجام داده است.
همانطور که مشخص شد، قبطعات حمایتی منطقه نظامی غرب و نیروهای سرحدی FSB تلاش شبه نظامیان برای عبور از دریا را در منطقه این شهرک مشاهده کردند.
Atags во время огневых испытаний - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
حملات قوای توپچی روسیه علیه اوکراین در شمال دونتسک+ویدیو
این اداره تاکید کرد: "حمله نیروهای توپچی به دشمن وارد شد، دشمن متفرق گردید و عقب نشینی کرد."
اوایل امروز، شاروال منطقه بلگورود، ویاچسلاو گلادکوف، گفت که قوای روسی در حال نبرد با یک قطعات تخریب و کشف اوکراین در نزدیکی Novaya Tavolzhanka هستند. او همچنین موافقت کرد که با خرابکاران در شبکینو ملاقات کند تا در مورد زندانیان صحبت نمایند.
شبه نظامیان اوکراینی به طور منظم منطقه بلگورود و دیگر مناطق سرحدی روسیه را هدف قرار میدهند، با هواپیماهای بدون سرنشین حمله و تخریب می کنند. بنابراین، در 22 می، DRG از سرحد عبور کرد و وارد قلمرو منطقه Grayvoron شد. علاوه بر این، شبه نظامیان در طول روز بارها مناطق سرحدی منطقه را هدف قرار داده و پهپاد ها را با مواد منفجره پرتاب کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала