تعرض قوای مسلح اوکراین در جبهه زاپاروژیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Боец ЧВК "Вагнер" ведет огонь из противотанковой управляемой ракеты по позициям ВСУ в Артёмовске
Боец ЧВК Вагнер ведет огонь из противотанковой управляемой ракеты по позициям ВСУ в Артёмовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عضو شوید
راگوف اعلام کرد که تعرض قوای مسلح اوکراین با اجیران مسلح پولندی در جبهه زاپاروژیه خنثی گردید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر راگوف رئیس جنبش اجتماعی زاپاروژیه "ما با روسیه هستیم" اعلام کرد که نظامیان اوکراین و از جمله اجیران نظامی پولند روز یکشنبه تلاشی را برای عبور از خط اول نبرد در جبهه زاپاروژیه در منطقه ورمسکی ویستوپ انجام دادند که توسط سربازان فدراسیون روسیه به عقب رانده شدند.
وی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: "امروز حدود ساعت 12:00 نیروهای مسلح اوکراین از طریق ایجاد درگیری اقدام به عبور از خط مقدم زاپاروژیه در منطقه ورموسکی ویستوپ نمودند... بر علاوه بخش های منظم قوای مسلح اوکراین در این حمله اجیران پولندی از گروه سوم تعرض سپاه پولند مشارکت نمودند".
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
قوای مسلح اوکراین آماده حمله بزرگ در منطقه استیشن برق اتمی زاپاروژیه هستند
به گفته وی عملیات نظامی اساسی در جهت شهرکت های نوودارووکا، راونوپول و نیز در مناطق جنوبی و جنوب غرب ورموکی و جنوبی نووداروکی صورت گرفت.
راگوف نوشت: "در این حمله حدود دو تولی سواروه و پیاده نظام با بیش از 15 واحد تجهیزات زرهی از جمله تانک های T-72، ترانسپورت زرهی امریکایی M113، ماشین محاربویM1224 MaxxPro وHMMWV M1151A1 مشارکت داشتند".
به گفته راگوف در نتیجه این زد و خورد قوای مسلح اوکراین ابتدا توانستند حدود 200 متر پیشرفت کنند، در حالی که "حداقل 2 تانک، و 15 نظامی" را از دست دادند.
رئیس این جنبش زاپاروژیه همچنین اعلام کرد که "فعلاً دشمن از مواضع اشغالی به عقب رانده شده است".
به گفته وی عملیات نظامی شدید ادامه دارد: "نظامیان اوکراینی از تلاش های خود برای تعرض دست بر نمی دارند"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала