قوای مسلح اوکراین آماده حمله بزرگ در منطقه استیشن برق اتمی زاپاروژیه هستند

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine/Yuzef Venskovich / War UkraineВоеннослужащие ВСУ на востоке Украины
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
عضو شوید
روگوف عضو GSA: قوای مسلح اوکراین در حال آماده نمودن تسلیحات سنگین برای حمله در منطقه NPP Zaporizhzhya هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف، نماینده دولت در روی آنتن شبکه تلویزیونی Rossiya 1 گفت: نیروهای اوکراینی در حال برنامه ریزی یک حمله گسترده در منطقه استیشن برق اتمی Zaporizhzhya هستند.
Бойцы специального отряда быстрого реагирования Ахмат готовятся к отработке штурма жилого здания в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
قوماندان قوای خاص "اخمت" از هزاران سرباز کشته شده اوکراین در نزدیکی بالاکلیا خبر داد
وی تصریح کرد: قوای مسلح اوکراین در حال استقرار دستگاه های راکت پرتاب چندگانه هیمارس و هویتزرهای M777 در منطقه خط تماس هستند. حمله نظامیان اوکراینی در منطقه استیشن برق اتمی و همچنین گذرگاه ها و "کمی به سمت شرق" در حال آماده شدن است. روگوف تاکید کرد که "ستیزه جویان زلنسکی به تروریزم هستوی ادامه می دهند."
بر اساس اطلاعاتی که این مقام دولتی در اختیار دارد، تمامی اقدامات نظامی در کیف توسط نمایندگان بریتانیا و ایالات متحده رهبری می شود.
هفته گذشته، یک ماموریت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست رافائل گروسی، مدیر عمومی آژانس، از این استیشن بازدید کرد. این سازمان گزارش نهایی خود را منتشر کرد که در آن خواستار پایان دادن به انداخت سلاح ثقیل استیشن برق اتمی و اطراف آن شد، زیرا این امر می تواند به تجهیزات حیاتی آسیب برساند و مواد رادیواکتیف را بدون محدودیت منتشر کند. فعلاً دو نماینده آژانس در استیشن مشغول کار هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала