کشته شدن چندین تن بر اثر تیراندازی اوکراینی‌ها در منطقه بلگورود روسیه

© Photo / Governor of Belgorod Oblast Vyacheslav GladkovПоследствия массированного удара по Шебекино
Последствия массированного удара по Шебекино - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
عضو شوید
دو زن در جریان تیراندازی جاده روستای "ماسلوا پرستان" در ناحیه شبکینسکی توسط قوای مسلح اوکراین جان باختند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف، والی این منطقه در کانال تلگرامی خود گفت: در منطقه بلگورود چندین نفر در جریان تیراندازی نیروهای مسلح اوکراین کشته شدند.
وی تصریح کرد که ارتش اوکراین به طور همزمان به چندین شهرک منطقه شلیک کرد.
گلادکوف گفت: "نیروهای مسلح اوکراین به سمت بخشی از جاده در روستای ماسلوا پرستان، منطقه شبکینسکی تیراندازی کردند. تکه های گلوله به موترهای در حال عبور برخورد کرد که بر اثر آن دو زن جان باختند و چندیدن تن دیگر زخمی شدند."
به گفته وی، یکی از مجروحان از ناحیه قفسه سینه و نفر دوم از ناحیه اندام تحتانی دچار اصابت تکه های گلوله شده است. آنها در شرایط وخیم به شفاخانه شماره 2 شهر منتقل شدند و در آنجا تمام مراقبت های صحی لازم برای مردان ارائه می شود.
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2023
زلنسکی همچنان بر "فورمول صلح" اوکراین اصرار دارد
در روستای تیشانکا، ناحیه ولوکونوفسکی، ارتش اوکراین 11 گلوله از توپخانه شلیک کرد. برای هیچ کسی آسیب وارد نشده است. شیشه های دو خانه شخصی شکسته، خط لوله مرکزی گاز و خط برق آسیب دیده است. در محل تيراندازی خدمات اضطراری و عملياتي وجود دارد.
گلادکوف در اخیر اضافه کرد: "در نتیجه گلوله باران مزرعه لئونوفکا در منطقه والویسکی، تلفات جانی نداشته است، به نمای انبار غله یک شرکت کشاورزی آسیب وارد شده است. گشت خانه به خانه در قلمرو همچنان ادامه دارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала