وعده مبارزه زلنسکی به کشورهایی که روسیه را در تحریم ها کمک می کنند

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции в Киеве
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
عضو شوید
زلنسکی وعده داد که علناً با کشورهایی که به روسیه در دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کنند مبارزه کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفت که "مبارزه علنی" را با کشورهایی که به روسیه در دور زدن تحریم ها کمک می کنند، آغاز خواهد کرد.
زلنسکی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آلار کاریس رئیس جمهور استونیا در کیف گفت: "متأسفانه در سرتاسر جهان و در قاره اروپا کشورهایی وجود دارند که... به دور زدن تحریم ها (ضد روسی) کمک می کنند… فکر می کنم مبارزه علنی با کسانی را که دور زدن این تحریم ها را ممکن می سازند، آغاز کنم."
در عین حال، زلنسکی آن را متناقض می‌داند که در حالی که برخی کشورها در تلاش برای افزایش تولید موشک‌های دفاع هوایی برای کیف هستند، برخی دیگر واقعاً به مسکو کمک می‌کنند.
Последствия массированного удара по Шебекино - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
کشته شدن چندین تن بر اثر تیراندازی اوکراینی‌ها در منطقه بلگورود روسیه
وی در ادامه افزود: "البته می‌توانید به این فکر کنید که چگونه می‌توانیم صدها موشک در ماه تولید کنیم و انجام آن چقدر دشوار است، اما از سوی دیگر، فرصت‌هایی را برای آنها (روسیه) فراهم کنیم تا (تحریم‌ها) را دور بزنند. .. یعنی چیزهای مزخرفی در حال انجام است."
قابل یادآوری است که تعدادی از کشورهای غربی به دلیل اوکراین تحریم های جدیدی را علیه فدراسیون روسیه وضع کرده اند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهان وارد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала