زلنسکی زمان شروع ضد حمله اوکراین را نمی‌داند

© AFP 2023 / DIMITAR DILKOFFПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции по итогам переговоров с генеральным секретарем ООН Антониу Гутерришем и президентом Турции Реджепом Тайипом Эрдоганом (18 августа 2022). Львов
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции по итогам переговоров с генеральным секретарем ООН Антониу Гутерришем и президентом Турции Реджепом Тайипом Эрдоганом (18 августа 2022). Львов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
عضو شوید
زلنسکی: سخت است که بگوییم چه زمانی همه شاهد ضدحمله وعده داده شده اوکراین خواهند بود.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای استونیایی خود آلار کاریس نتوانست بگوید چه زمانی همه شاهد حمله متقابل وعده داده شده نیروهای مسلح اوکراین خواهند بود.
او گفت: "این یک فیلم نیست، برای من سخت است که بگویم شما چه زمانی ضد حمله را خواهید دید. نکته اصلی این است که روسیه آن را می بیند و نه تنها آن را می بیند، بلکه آن را احساس می کند."
بنابراین او به این سوال پاسخ داد که چه زمانی همه می توانند اقدامات تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را ببینند.
در پایان ماه می، مشاور رئیس دفتر ولودیمیر زلنسکی، میخائیل پودولیاک، در روی آنتن شبکه تلویزیونی ایتالیایی رای، اظهار داشت که ظاهراً ضد حمله نظامیان اوکراینی "چند روز" ادامه داشته است.
به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین به قلمرو "سرزمین اصلی" روسیه حمله نمی کنند: کیف قصد دارد از تسلیحات ارائه شده توسط غرب "در سرزمین های تصرف شده توسط مسکو، از جمله دونباس و کریمه" استفاده کند.
زمان ضد حمله اوکراین بارها تغییر کرده و همچنان تغییر می کند. به گفته کارشناسان روسی، این امر اولاً به دلیل جنگ اطلاعاتی است اعلان های مداوم یک حمله قریب الوقوع برای حفظ روسیه طراحی شده است و ثانیاً به این واقعیت که غرب خواستار نتایج سریع و پیروزمندانه از مقامات کی‌یف است.
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
زلنسکی به عدم امکان ورود اوکراین به ناتو اعتراف کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала