پسکوف حمله پهپادی به مسکو را پاسخی به حمله مرکز تصمیم گیری در کیف خواند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
عضو شوید
سخنگوی مطبوعاتی کرملین دیمیتری پسکوف می‌گوید حمله هواپیماهای بدون سرنشین به مسکو واکنش های رژیم کی‌یف به حملات بسیار موثر ما است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت که حمله هواپیماهای بدون سرنشین به مسکو و نواحی مسکو پاسخ رژیم کی‌یف به حملات موثر روسیه در یک مرکز تصمیم گیری روز یکشنبه است.
پسکوف به خبرنگاران گفت: "کاملاً واضح است که ما در مورد واکنش های رژیم کی‌یف به حملات بسیار موثری که ما به مرکز، یکی از مراکز تصمیم گیری انجام دادیم صحبت می کنیم. این حمله یکشنبه اتفاق افتاده است."
وی خاطرنشان کرد که ولادیمیر پوتین تمام اطلاعات عملیاتی را بدون هیچ تاخیری دریافت می کند.
پسکوف ادامه داد: مقامات مسکو، نواحی مسکو و ارتش به درستی کار کردند، "سیستم دفاع هوایی نیز به خوبی کار کرد."
پسکوف در پاسخ به این سوال که کرملین امنیت پایتخت را چگونه ارزیابی می کند، دوباره به عملکرد خوب دفاع هوایی و وزارت دفاع اشاره کرد.
او همچنین از گفتن اینکه آیا جا‌های پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین شناخته شده است یا خیر، خودداری کرد، و گفت: "من نمی توانم این را بگویم، این اطلاعات برای متخصصان، برای ارتش، برای خدمات ویژه است."
پسکوف در پایان گفت که حمله امروز "یک بار دیگر" لزوم ادامه عملیات نظامی ویژه و دستیابی به اهداف آن را تأیید می کند.
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
آزاروف: زلنسکی از اوکراین افغانستان جدید ساخت
بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، روز سه شنبه صبح، اوکراین حمله تروریستی را با هواپیماهای بدون سرنشین به مسکو انجام داد. هشت هواپیما بدون سرنشین از نوع هواپیمایی به کار گرفته شد: پنج فروند توسط مجتمع "پانتسیر –اس" در منطقه مسکو سرنگون شدند، سه فروند توسط سیستم رادیو الکترونیک از کار انداخته شدند و کنترل خود را از دست دادند.
الکسی روگوزین کارشناس در توضیح گفت: در میان پهپادها پهپادهایی از نوع ناشناخته قبلی وجود دارد که بر اساس طرح "مرغابی/ اردک" ساخته شده بودند که برد بالقوه آنها تا 1000 کیلومتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала