آزاروف: زلنسکی از اوکراین افغانستان جدید ساخت

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
عضو شوید
آزاروف، نخست وزیر سابق اوکراین گفت که زلنسکی کشور را به یک افغانستان جدید تبدیل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، میکولا آزاروف، نخست وزیر اسبق اوکراین گفت ولودیمیر زلنسکی از اوکراین افغانستان جدیدی ساخت.
آذروف در صفحه فیس بوک خود نوشت*: "در سال های مختلف، روسای جمهور اوکراین قول دادند که آن را به یک فرانسه یا سوئیس جدید تبدیل کنند. اما زلنسکی فراتر رفت و آن را به افغانستان جدید تبدیل کرد، برای خوشحالی آنگلوساکسون ها و شرکت های دفاعی."
وی در ادامه افزود: "آیا فکر می کنید این احتمال وجود دارد که در آینده واشنگتن از اسباب بازی خود خسته شود؟ یا لذت بازی کثیف با روسیه مهمتر از جان گروگان های رژیم کیف است؟"
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
Долларовая банкнота в земле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
وحشت امریکا؛ ضربه ویرانگر پوتین به واشنگتن
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала