روزنامه نگار امریکایی راز وحشتناک اوکراینی ها را فاش کرد

© AP Photo / Nariman El-MoftyФлаг США на площади Независимости в Киеве
Флаг США на площади Независимости в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
عضو شوید
شایک، ستون‌نویس آتلانتیک: اوکراینی‌ها می‌دانند که بدون کمک ایالات متحده قبلاً به روسیه شکست می‌خوردند
کوری شیک، ستون نویس آتلانتیک می‌نویسد اوکراینی ها به خوبی می دانند که بدون کمک امریکا به روسیه شکست می خوردند.
به گفته او، در سفر اخیر به کی‌یف، او هم با مقامات و هم با مردم عادی اوکراین صحبت کرد. روزنامه نگار گفت، کسانی که با آنها ملاقات کرد می دانند که اوکراین به رهبری، تسلیحات و کمک های مالی امریکا وابسته است.
شایک افزود: "بیشتر آنها به خوبی می‌دانند که اوکراین بدون حمایت ایالات متحده، که اقتصاد این کشور را از فروپاشی، مسلح کردن سربازانش و ارائه اطلاعات لازم جلوگیری می‌کند، درگیری را از دست داده بود."
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
آزاروف: زلنسکی از اوکراین افغانستان جدید ساخت
به گفته نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه، وقایع اوکراین نتیجه چندین سال تدارک امریکا برای جنگ ترکیبی علیه روسیه و تلاش برای جلوگیری از تشکیل یک جهان چند قطبی بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد که مسکو و واشنگتن در "مرحله داغ جنگ" هستند زیرا ملی گرایان اوکراینی با سلاح های امریکایی می جنگند.
روسیه بارها اعلام کرده است که کمک‌های نظامی غرب برای کیف خوب نیست و تنها درگیری را طولانی‌تر می‌کند و حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای نیروهای هوایی فدراسیون روسیه تبدیل می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала