G7 به زلنسکی تضمین های سیاسی میدهد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2023
عضو شوید
G7 در حال آماده سازی تضمین های سیاسی برای زلنسکی در حل مناقشه است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Repubblica La ایتالیایی می نویسد، کشورهای گروپ 7 در حال تدارک تضمین های سیاسی برای ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هستند که می تواند او را متقاعد نماید تا حل و فصل مناقشه در اوکراین را تسریع کند و در ازای آن، غرب به او فرصت می دهد تا مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا را آغاز کند.
گفته می‌شود که زلنسکی از سوی ایالات متحده و اتحادیه اروپا تحت فشار قرار می‌گیرد تا خواسته‌ها را نرم‌تر کند و آن‌ها را برای کشورهای جنوب جهانی قابل قبول‌تر کند.
همزمان مقامات ایالات متحده قصد دارند که درگیری هر چه زودتر پایان یابد، زیرا می تواند مانعی برای جو بایدن، رئیس جمهور امریکا شود، که باید با دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری مبارزه کند.
Президент Украины Владимир Зеленский в аэропорту Джидды, Саудовская Аравия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2023
خبرنگار لبنانی: زلنسکی در طرح خود علیه روسیه شکست خورد
همچنین، دولت‌های فرانسه، آلمان و ایتالیا نمی‌دانند تا چه زمانی می‌توانند از حمایت رای‌دهندگان در تعامل با کیف برخوردار شوند، زیرا منابع سیاسی، مالی و نظامی آنها در حال اتمام است.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه خاطرنشان کرد، در حالی که رژیم فعلی به رهبری ولادیمیر زلنسکی در اوکراین قدرت دارد، مذاکره غیرممکن است.
همانطور که جو بایدن استدلال کرده است، او طرفدار حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه اوکراین است که حاکمیت اوکراین را تضمین می کند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که یکی از شرایط دستیابی به صلح، بازگشت اوکراین به وضعیت بی طرف غیر بلوک است که در اعلامیه حاکمیت دولتی این کشور ثبت شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала