مامور اطلاعاتی بریتانیا هدف واقعی از عرضه F-16 به کیف را نام برد

© Photo / Public Domain / SMSgt Cecilio RicardoИстребители ВВС США F-16 над территорией Ирака
Истребители ВВС США F-16 над территорией Ирака - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2023
عضو شوید
مامور سابق اطلاعات بریتانیا توضیح داد که تصمیم F-16 به درستی با اظهارات منتشر شده توسط متحدان مختلف زلنسکی در رسانه ها در مورد لزوم کاهش بحران به مذاکرات با روسیه همزمان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آلستر کروک، مامور سابق سرویس اطلاعات خارجی بریتانیا در مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom اعلام کرد که تحویل جنگنده های F-16 به رژیم کی یف نشان دهنده تلاش غرب برای حفظ چهره در پس زمینه موفقیت های نظامی روسیه است.
به گفته وی، نشست سران گروه 7 در هیروشیما جاپان، با شعار "ما نمی بازیم" برگزار شد، تصمیم جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا برای آغاز آموزش پیلوت ها اوکراینی برای هواپیماهای اف-16 امریکایی را تحت تأثیر قرار داد.
مامور سابق اطلاعات بریتانیا توضیح داد که تصمیم F-16 به درستی با اظهارات منتشر شده توسط متحدان مختلف زلنسکی در رسانه ها در مورد لزوم کاهش بحران به مذاکرات با روسیه همزمان شده است.
ریابکوف: جنگنده های  F-16 اگر به دسترس کی‌یف برسدهدف مشروع روسیه تلقی خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ریابکوف: جنگنده های F-16 اگر به دسترس کی‌یف برسد؛ هدف مشروع روسیه تلقی خواهد شد
آقای کروک می افزاید که منابع امریکایی می گویند: "به زودی همه چیز تمام می شود، در غیر این صورت ادامه عرضه غیرممکن خواهد بود، تا ماه سبتامبر، اما کاملاً تصادفی، بایدن چراغ سبز F-16 را نشان می دهد و ضرب الاجل ماه سپتامبر را لغو می کنند، و این حداقل تا پایان سال ادامه خواهد داشت".
روز گذشته، وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد که کی یف برای رسیدن به مرزهای سال 1991، به 48 جنگنده اف-16 نیاز دارد، همچنان در واشنگتن گزارش شده، آموزش پیلوت های اوکراینی در هفته آینده یا ماه آینده آغاز خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала