- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ریابکوف: جنگنده های F-16 اگر به دسترس کی‌یف برسد؛ هدف مشروع روسیه تلقی خواهد شد

© Photo / Senior Airman Greg L. Davis, U.S. Air Forceریابکوف: جنگنده های F-16 اگر به دسترس کی‌یف برسدهدف مشروع روسیه تلقی خواهد شد
ریابکوف: جنگنده های  F-16 اگر به دسترس کی‌یف برسدهدف مشروع روسیه تلقی خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2023
عضو شوید
معاون وزارت خارجه روسیه می‌گوید: ارسال جنگنده های F-16 به اوکراین مرحله جدیدی از تشدید درگیری ها است
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که جنگنده‌های F-16 وقتی که توسط غرب برای جنگ در منطقه عملیات ویژه به کی یف تحویل داده شوند، به هدف قانونی برای نیروهای روسی تبدیل خواهند شد.
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در مورد اینکه آیا جنگنده های F-16 در صورت تحویل به کی یف به هدفی برای نیروهای روسی تبدیل خواهند شد، یا خیر، به اسپوتنیک گفت:" بارها گفته‌ایم که هر گونه تجهیزات و تسلیحاتی که توسط کی‌یف در منطقه عملیات ویژه استفاده می‌شود، برای نیروهای روسیه هدف مشروع و قانونی هستند."
در همین حال، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه می‌گوید، تحویل جنگنده های F-16 مرحله جدیدی از تشدید درگیری ها در اوکراین است و پیامدهای این تصمیم توسط غرب در نظر گرفته نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала