مشکلات اوکراین با تانک های غربی

© Photo / Joseph A. Lambach, U.S. Marine Corpsنشنل انتیریست: اردوی امریکا میخواهد پیروزی در جنگ زمینی با روسیه را تضمین کند
نشنل انتیریست: اردوی امریکا میخواهد پیروزی در جنگ زمینی با روسیه را تضمین کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2023
عضو شوید
نیوزویک می‌نویسد، قوای مسلح اوکراین با تانک های غربی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری نیوزویک می نویسد که قوای مسلح اوکراین با تانک های غربی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
در این مقاله آمده است: "حتی زمانی که تانک ها وارد شوند، مشکلات اوکراین حل نخواهد شد."
به گفته کارشناسان، پس از تحویل تانک ها از سوی غرب، اوکراینی ها در زمینه آموزش، لجستیک و هماهنگی این نوع تجهیزات با سایر بخش های قوای مسلح با مشکلات مواجه خواهند شد. آنها باید سیستم های پیچیده و ناشناخته را ادغام کنند و وزن تانک های جدید را در شرایط آب و هوایی متغیر در نظر بگیرند.
Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2023
کلوپ ویدیو
تصاویری از کار پهپاد ضربتی روسیه در منطقه عملیات نظامی ویژه منتشر شد + ویدیو
در این مقاله تاکید شده است که تانک هایی مانند آبرامز امریکایی که تنها در پاییز تحویل داده می شوند، تجهیزات بسیار پیچیده ای هستند و آموزش روی آن دشوار است. آنها سوخت زیادی مصرف می کنند و به خطوط عرضه نیاز دارند که اوکراین ندارد.
یکی دیگر از مشکلاتی که این نشریه به آن اشاره کرد سرعت آموزش خدمه تانک اوکراینی است که می تواند در استفاده موثر از آنها مشکلاتی ایجاد کند. کارشناسان همچنین بر این باورند که تانک های غربی به دلیل تعداد کم موترهای تحویلی، بعید است که تأثیر قابل توجهی در میدان نبرد داشته باشند.
در پایان این مقاله آمده است: گفتن اینکه آیا این تانک‌های غربی تعیین‌کننده خواهند بود یا نه، دشوار است. بستگی به این دارد که اوکراین تا کدام اندازه می‌تواند آنها را از طریق پیاده نظام، توپخانه، مهندسان، تدارکات و تعمیرات پشتیبانی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала