کلوپ ویدیو

تصاویری از کار پهپاد ضربتی روسیه در منطقه عملیات نظامی ویژه منتشر شد + ویدیو

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2023
عضو شوید
اسپوتنیک ویدئویی از کار پهپاد ضربتی نیروهای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی گرفته شده که کار پهپادهای ضربتی روسیه بوده در منطقه عملیات نظامی ویژه در جهت خارکف را به تصویر می کشد.
همانطور که مشخص است، جنگنده های منطقه نظامی غرب به طور فعال از پهپادهای ضربتی برای حمله به مواضع نیروهای مسلح اوکراین استفاده می کنند. در همان زمان، دستگاه ها برای پرتاب نارنجک سازگار شدند. در نتیجه یکی از این حملات چندین سرباز ارتش اوکراین مجروح شدند.
Штаб-квартира НАТО в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2023
آغاز گفتگو ناتو و اوکراین روی نوآوری‌ها
همانطور که وزارت دفاع امروز گزارش داد، در جهت کوپیانسک، گروه‌های نظامی غربی با استفاده از توپخانه، واحدهای نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق دوورچنایا و کیسلوفکا در منطقه خارکف شکست دادند. علاوه بر این، در نزدیکی شهرک های ماسیوتوفکا و ایوانوفکا، می توان اقدامات دو گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی را متوقف کرد. دشمن تا 35 سرباز، سه موتر و یک هویتزر مستا-بی (Мста-Б) را از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала