اوکراین از آلمان موشک هایی خواست که قابلیت رسیدن به مسکو را داشته باشند

© Photo / MBDA SystemsEurofighter Typhoon Flight tests with Taurus KEPD 350 missile
Eurofighter Typhoon Flight tests with Taurus KEPD 350 missile - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2023
عضو شوید
فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ می‌نویسد، کیف از برلین موشک های کروز تاروس با برد 500 کیلومتر درخواست کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ به نقل از منابع گزارش داد که کیف رسما از برلین درخواست موشک های کروز دوربرد تاروس با برد 500 کیلومتر با قابلیت رسیدن به مسکو کرده است.
در نشریه آمده است: "رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی قبلاً در مورد این موضوع (موشک ها ) با صدراعظم اولاف شولز در جریان سفر او به برلین در اوایل ماه مه صحبت کرده بود. سخنگوی صدراعظم نمی‌خواهد در این مورد اظهار نظر کند، اما وزارت دفاع فدرال تأیید می‌کند که اوکراین از تاروس (Taurus) درخواست کرده است."
این روزنامه خاطرنشان می کند که این موشک ها می توانند برای جنگنده های F-16 مناسب باشند که غرب قبلاً قول داده بود آنها را به کی یف تحویل دهد . با این حال، با توجه به ویژگی ها و برد موشک های تاروس، برلین با یک معضل مهم روبرو است.
در ادامه مقاله فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ آمده است: "همه بر این باور نیستند که اوکراین عاقلانه از سلاح هایی مانند تاروس استفاده خواهد کرد. یک موشک کروز آلمانی می تواند 500 کیلومتر پرواز کند. بنابراین از مرز اوکراین می تواند به مسکو برسد. بنابراین، برخی می ترسند که در صورت نیاز فوری، کیف ممکن است تشدید کنترل نشده جنگ را ترتیب دهد."
نشنل انتیریست: اردوی امریکا میخواهد پیروزی در جنگ زمینی با روسیه را تضمین کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2023
مشکلات اوکراین با تانک های غربی
روز سه‌شنبه، ابتکار عمل برای ارائه موشک‌های کروز هوایی تاروس به اوکراین توسط رودریش کیزوتر، عضو بوندستاگ انجام شد.
قابل یادآوری است که در اوایل ماه می، انگلیس تعدادی از موشک های سایه طوفان را به اوکراین تحویل داد. همانطور که سی‌ان‌ان گزارش داد، لندن تضمین هایی را از کیف دریافت کرد که از آنها فقط علیه اهداف "در قلمرو متعلق به اوکراین" استفاده خواهد شد. از آن زمان قوای مسلح اوکراین بارها با این موشک ها به لوگانسک حمله کردند و همچنین سعی کردند به بردیانسک حمله کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала