- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوشیلین: پس از آرتموفسک، یک پل به شهرهای دیگر باز می شود

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Разрушения в Соледаре в окрестностях Артемовска
Разрушения в Соледаре в окрестностях Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
عضو شوید
سرپرست جمهور خلق دونتسک گفت: پس از آرتموفسک، یک پل به سوی اسلاویانسک، کنستانتینوفکا و کراماتورسک باز می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک در سفر خود به آرتموفسک گفت، که پس از آزادسازی شهر، یک پل جدید به سوی کراماتورسک، کنستانتینوفکا و اسلاویانسک افتتاح می شود.
پیش از این، پوشیلین گزارش داده بود، که به آرتموفسک رسیده است و خاطرنشان کرد، که کارهای زیادی برای پاکسازی ماین ها و مهمات منفجر نشده در این شهر باید انجام شود.
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین آزادسازی آرتموفسک را به سربازان روسی شاد باد گفت
پوشیلین در پیامی ویدیویی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، گفت: "یک سر پل جدید در حال افتتاح است. ما می بینیم که سر پل به سوی کراماتورسک، که در دسترس است، سر پل به کنستانتینوفکا و سر پل به اسلاویانسک باز می شود".
سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک تصریح کرد، که برنامه های ساختن برای تصرف این شهرک ها "البته در انحصار وزارت نظامی است و اکنون هیچ کس در مورد آن چیزی نخواهد گفت.
افزون بر این، پوشیلین خاطرنشان کرد، که آرتموفسک که پیش از این آزاد شده بود، بازسازی خواهد شد و ورود مارات خسنولین معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه در پایان اپریل را به منظور تهیه طرحی برای احیای شهر و همچنین به یاد آورد. تجربه ای که قبلاً در بازسازی شهرک ها به دست آمده است.
یادآوری می کنیم، که روز شنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که تا ظهر روز 20 می، نیروهای روسی پس از بیش از 220 روز درگیری کنترل آرتموفسک را به دست گرفتند. در شب 21 می، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که در نتیجه اقدامات تهاجمی جنگجویان تهاجمی واگنر، با پشتیبانی توپخانه و هوانوردی گروه جنوبی نیروهای مسلح روسیه، آزادسازی شهر تکمیل شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، آزادسازی شهر را به واگنر و نیروهای مسلح روسیه شاد باد گفت. کرملین خاطرنشان کرد، که به همه کسانی که در این عملیات جانفشانی کرده اند، جوایز دولتی اهدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала