- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین آزادسازی آرتموفسک را به سربازان روسی شاد باد گفت

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه آزادسازی آرتموفسک در 20 می را به رزمندگان نیروهای مسلح و گروه واگنر شاد باد گفت.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی کرملین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، آزادسازی آرتموفسک را به گروه واگنر و ارتش روسیه شاد باد گفت.
در این پیام آمده است: "ولادیمیر پوتین تکمیل عملیات آزادسازی آرتموفسک را به یگان‌های تهاجمی واگنر و همچنین همه ای نیروهای یگان‌های نیروهای مسلح فدراسیون روسیه که پشتیبانی و پوشش لازم را برای جناح‌های خود به آنها ارائه کردند، شاد باد می گوید".
Вид на Артемовск, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آرتموفسک به طور کامل به کنترل نیروهای روسیه درآمد
کرملین افزود: "به همه کسانی که خود را جان فدایی کردند جوایز دولتی اهدا خواهد شد".
همانطور که وزارت دفاع روسیه گزارش داد، آزادسازی شهر در نتیجه اقدامات تهاجمی هواپیماهای تهاجمی واگنر با پشتیبانی توپخانه و هوانوردی گروه جنوبی نیروهای روسی به پایان رسید.
در آستانه جا به جایی و کنترل کامل بر شهر، یوگنی پریگوژین بنیانگذار "واگنر" گفت: "تا ظهر روز 20 می، جنگجویان گروه آخرین بخش هواپیمای به اصطلاح ساختمان بلند را تصاحب کردند واگنر از 25 می خروج واحدهای خود را برای استراحت و بازآموزی آغاز کرده و "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهد کرد و کنترل آرتموفسک را به ارتش منتقل خواهد کرد".
یادآوری می کنیم، که آرتموفسک واقع در قلمرو جمهوری خلق دونتسک، شمال گورلوفکا موقعیت دارد. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دونباس است. نبردهای شدید ماه ها در بیرون از این شهر ادامه داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала